آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا
baia lara Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل بایا لارا

چرا هتل بایا لارا Baia Lara Hotel ؟

با یک منطقه ساحلی شنی خصوصی و یک اسکله چوبی، استخرهای روباز وسیع، پارک آبی با ۹ سرسره و استخر سرپوشیده آب‌گرم، اسپا و امکانات ورزشی همگی در هتل بایا لارا در منطقه ساحلی و زیبای لارا واقع شده‌اند.

امکانات هتل بایا لارا :

هتل بایا لارا دارای استخر روباز با بخش ویژه کودکان و استخر آرامش است، استخرهای روباز هتل به صورت فصلی فعالیت می‌کند و شامل محدودیت سنی بوده و برای کودکان استخر جداگانه‌ای برای راحتی و امنیت هرچه بیشتر در نظر گرفته شده و ورود بزرگسالان به استخر کودکان ممنوع است؛ در مرکز اسپا انواع ماساژ، جلبک درمانی و درمان‌های مراقبت از پوست به رفع خستگی مهمانان کمک می‌کند. علاوه بر این، حمام ترکی، سونا و حمام بخار رایگان در دسترس است. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بایا لارا:

اتاق‌های هتل بایا لارا امکانات تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل بایا لارا تا:
- ودات اربای اوکچولوک آکادمیسی: 7 کیلومتر
- پارک اورنکوی: 8 کیلومتر
- آیلان ببک پارکی: 8 کیلومتر
- پارکی چنگیز آیتماتوف: 9 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 10 کیلومتر
- پارکی چاگلایان: 11 کیلومتر
- پارک راکر: 11 کیلومتر
- کافه/بارپول: 300 متر
- دروازه هادریان: 16 کیلومتر
- برج ساعت آنتالیا: 17 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 17 کیلومتر
- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 17 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 19 کیلومتر
- دریا/اقیانوس اسکی لارا: 11 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 400 متر
- ساحل کادریه: 6 کیلومتر
- لارا هالک پلاجی: 6 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 9 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بایا لارا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2