آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا
adalya elite lara Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل آدالیا الیت لارا

چرا هتل آدالیا الیت لارا Adalya Elite Lara Hotel ؟

هتل آدالیا الیت جزو یکی از هتل‌های پنج ستاره در منطقه لارا آنتالیا می‌باشد، هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا دارای ساحل اختصاصی زیبا و نیز معماری مدرن که به سبک عثمانی است می‌باشد؛ هتل از آناتولیا بازار آنتالیا ۰.۳ و از کوندو بازار آنتالیا ۱.۰ کیلومتر فاصله دارد .

امکانات هتل آدالیا الیت لارا: 

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا دارای استخری روباز و در کنار آن محل ویژه ماساژ و استراحت، صندلی و تخت‌های حمام آفتاب، سونا و جکوزی است؛ همچنین برای کسانی که می‌خواهند برنامه تمرینی خود را دنبال کنند سالن بدن‌سازی مجهزی آماده شده تا بتوانند در زمان اقامت خود از آن استفاده نموده و برنامه خود را پیش ببرند.
اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل و اتاق‌ها در دسترس است و شما می‌توانید با اتصال به آن به تمامی اینترنت و شبکه‌های مجازی خود دسترسی داشته باشید.
اگر برای کار و بیزینس سفر کرده‌اید و نیاز به برگذاری جلسه دارید هتل خدماتی همچون اتاق‌ها و سالن‌های کنفرانس و امفی‌تئاتر مجهز به پروژکتور و عایق صدا را برای شما فراهم کرده که نیازمند هماهنگی با پذیرش و پرداخت هزینه‌ای جداگانه دارد و می‌توانید از آنها استفاده نمایید.
برای مهمانانی که علاقه به دیدن و گردش در شهر دارند میز تور قرار داده شده که می‌توانند با تهیه بلیط به همراه راهنمای تور به گردش خود بپردازند کسانی که علاقه به گردش به صورت شخصی را دارند هم می‌توانند از خدمات کرایه اتومبیل هتل استفاده کرده و با کرایه اتوموبیل مورد علاقه خود به بازدید از مکان‌های گردشگری شهر بروند. پذیرش به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان پاسخگوی سوالات و آماده ارائه خدمات به مهمانان با روی خوش می‌باشند؛ کارکنان آموزش دیده هتل به زبان‌های تایلندی و انگلیسی تسلط دارند.
از دیگر امکانات هتل می‌توان سرویس‌های خشک‌شویی و اتوشویی، نگهبانی 24 ساعته، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات و صرافی برای تبادل ارز و دسترسی آسان و راحت به پول رایج کشور اشاره نمود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آدالیا الیت لارا:

اتاق‌های اقامتگاه آدلیا الیت لارا مجهز به سیستم تهویه مطبوع، میزکار، کتری برقی، یخچال با بطری آب رایگان، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت کابلی متصل به کانال‌های ماهواره‌ای، بالکن و حمام اختصاصی با دوش یا وان به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله به تعداد نفرات اتاق به صورت پک شده و بسته بندی را برای مهمانان است. در صورت علاقه می‌توانید با استفاده از تلفن اتاق و یک تماس از کافی شاپ هتل سفارش داده و درب اتاق تحویل بگیرید، در حالی که اتاق‌های منتخب یک آشپزخانه کوچک با اجاق گاز نیز دارند. تمامی اتاق‌های هتل دارای ملحفه و حوله هستند.

- اتاق خانوادگی با منظره دریا: 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق خانوادگی با نمای جانبی دریا: 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق استاندارد دونفره یا دوقلو با منظره دریا: 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق استاندارد دونفره یا دوقلو با نمای زمین: 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق استاندارد دونفره یا دوقلو با نمای جانبی دریا: 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق خانوادگی: 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل آدالیا الیت لارا تا:

- پارک اورنکوی: 8 کیلومتر

- ساحل سایت مارتیلی: 9 کیلومتر

- پارک چنگیز آیتماتوف: 9 کیلومتر

- نمایشگاه آنتالیا: 10 کیلومتر

- پارک گردشگری و جوانان کادریه: 11 کیلومتر

- پارک کاگلایان: 12 کیلومتر

- پرگه: 12 کیلومتر

- دروازه هادریان: 17 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا: 17 کیلومتر

- مناره فلوت دار: 17 کیلومتر

- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 18 کیلومتر

- موزه آنتالیا: 19 کیلومتر

- ساحل عمومی کندو: 400 متر

- ساحل کادریه: 4.7 کیلومتر

- ساحل لارا هالک: 6 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 10 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل آدالیا الیت لارا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
سونا موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2