آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مکس ول استانبول

هتل مکس ول استانبول
maxwell Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل مکس ول

چرا هتل مکس ول Maxwell 

مکس ول یکی از هتل‌های سه ستاره شهراستانبول می‌باشد. هتل مکسول استانبول یکی ازهتل‌های پرطرفداربه ویژه برای ایرانیان به شمارمی‌آید.  هتل مکس ول درمنطقه ای آرام و دنج در شهر استانبول واقع شده است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای گردشگران باشد. این هتل یکی از پربازدیدترین اقامتگاه های استانبول در قلب استانبول می‌باشد که تقریبا در 1.2کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است. 

خدمات وامکانات هتل مکس ول:

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت کرده و پاسخگوی تمامی سوالات و خدمات هتل به مهمانان می‌باشد و همچنین همه پرسنل این هتل به زبان‌های روسی و ترکی وانگلیسی مسلط می‌باشند. برای مسافرانی که برای سفر‌های کاری به این هتل سفر کرده‌اند اتاق مخصوص کنفرانس و جلسات در هتل برای شما درنظر گرفته‌شده است. 
از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به یک استخر روباز، سونا، سالن ماساژ، استخر کودکان اشاره کرد. در هتل مکس ول استانبول دسترسی به اینترنت وای فای رایگان برای مسافران ارائه شده است. امکان سروغذا در اتاق شخصی مهمانان و تبدیل ارز در صرافی نیز در هتل مکس ول برای مهمانان فراهم شده است. هر روز صبح از ساعت 7الی 10:30 یک صبحانه رایگان سلف سرویس برای مهمانان هتل مکس ول استانبول سرو می شود. خدماتی مثل ترانسفر فرودگاه نیز به مسافران هتل مکس ول استانبول آفر داده می‌شود.

اتاق‌ها و خدمات هتل مکس ول:

هتل مکس ول استانبول به طور کلی دارای 17 اتاق و سوئیت بوده و سرویس دهی به تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها در این هتل سه ستاره به صورت شبانه روزی می‌باشد. اتاق‌های این هتل مجهز به اینترنت بی سیم رایگان هستند. از دیگر امکاناتی که داخل اتاق ها برای رفاه مهمانان ارائه شده می‌توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال و مینی بار، نظافت روزانه اتاق، حمام خصوصی و سشوار، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن خط مستقیم، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و برخی اتاق‌ها تراس ... اشاره کرد .
اتاق‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند:
- اتاق‌های استاندارد
- اتاق‌های خانوادگی
- اتاق‌های مخصوص افراد غیر سیگاری
- اتاق‌های عایق صدا 

اطلاعات: 

ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع می‌باشد.

فاصله این هتل تا:

- فرودگاه آتاتورک: 15 کیلومتر
- فرودگاه استانبول : 31 کیلومتر
- بازار ادویه: 2.2 کیلومتر
- برج گاتالا: 1.1 کیلومتر
- میدان تکسیم: 600 متر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

















Huseyinaga Mahallesi Buyuk Bayram Sokak No:18, Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey


.

امکانات و خدمات هتل مکس ول ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی
استخر رو باز ماساژ سونا
کافی نت اینترنت در لابی
کلاب‌های شبانه
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2