آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سان اند سندز داون تاون دبی

هتل سان اند سندز داون تاون دبی
sun and sands downtown Hotel دبی
درجه هتل:
هتل سان اند سندز داون تاون

چرا هتل سان اند سندز داون تاون Sun And Sands Downtown Hotel ؟

هتل سان اند سندز داون تاون هتلی نسبتا ارزان قیمت با ارائه انواع خدمات مناسب برای اقامتی راحت است؛ این هتل برای افرادی که قصد خرید دارند به علت نزدیکی به تعداد زیادی از مجتمع‌های تجاری و مال‌ها بسیار مناسب است. مکان‌های دیدنی اطراف مانند بارانداز آبرا بر دبی (1.1 مایل) و مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد (1.1 مایل) هتل "Sun & Sands Downtown" را به مکانی عالی برای اقامت هنگام بازدید از دبی تبدیل کرده است. چند رستوران نیز در نزدیکی هتل قرار دارد که در صورت علاقه می‌توانید آنها را نیز امتحان کنید.

امکانات هتل سان اند سندز داون تاون:

هتل دارای یک استخر آب گرم در فضای باز روی پشت بام هتل است که می‌توانید رایگان از آن استفاده نمایید؛ در کنار استخر صندلی و تخت‌های حمام آفتاب در دسترس بوده و بار نیز برای سفارش انواع نوشیدنی‌ها وجود دارد. رستوران اصلی صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه باز ارائه می‌دهد. اینترنت وای فای رایگان برای تمامی مهمانان در تمام نقاط عمومی و اتاق‌های هتل در دسترس است می‌توانید با اتصال به آن به راحتی آنلاین شوید و به تمامی شبکه‌های مجازی خود دسترسی داشته باشید؛ پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سان اند سندز داون تاون:

خدماتی که شامل تمام اتاق‌ها می‌شود می‌توان به امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله و دمپایی هستند. سرویس اتاق هر روز ارائه می‌شود.

فاصله هتل سان اند سندز داون تاون تا:
- موزه دبی: 5.8 کیلومتر
- دلفیناریوم دبی: 4.9 کیلومتر
- میدان ساعت دبی: 1.0 کیلومتر
- میدان جمال عبدالناصر: 2.5 کیلومتر
- پارک آبی دریم لند: 56.6 کیلومتر
- پارک آبی آیس لند دبی: 89.6 کیلومتر
- پارک آبی یاس ابوظبی: 123 کیلومتر
- برخ خلیفه دبی: 12.0 کیلومتر
- فواره دبی: 12.2 کیلومتر
- مجتمع تجاری سیتی سنتر: 2.7 کیلومتر
- مرکز خرید لامسی پلازا دبی: 5.3 کیلومتر
- مجتمع تجاری وافی مال: 8.2 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سان اند سندز داون تاون ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ماساژ استخر
موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2