آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تئاتر باکو

هتل تئاتر باکو
theatrum baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل تئاتر باکو

چرا هتل تئاتر باکو Theatrum Hotel Baku ؟

از دلایل انتخاب هتل پنج ستاره تیاتر باکو می‌توان به نزدیکی و موقعیت مکانی بسیار مناسب آن نسبت به بسیاری از مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر اشاره نمود. شما حتی می‌توانید به چندین جاذبه گردشگری تنها با پای پیاده و کمتر از 30 دقیقه پیاده روی دسترسی پیدا کنید و زمان بسیار زیادی را صرفه جویی کنید و لازم به ماندن در ترافیک و هزینه برای رفت و آمد نداشته باشید. از دیگر دلایلی که می‌توان برای این هتل آورد قطعا باغ و تراس فضاسازی شده بسیار زیبای آن است که می‌توانید در کنار عطر گل و گیاهان با یک فنجان قهوه از خود پذیرایی کنید.

امکانات هتل تئاتر باکو:

هر روز صبح در رستوران هتل صبحانه بوفه باز کانتیننتال یا ایتالیایی به شکل رایگان برای تمامی مهمانان از ساعت 7.30-10.30 در دسترس است؛ در این رستوران ناهار و شام نیز با منو‌های انتخابی آمریکایی، مدیترانه‌ای، محلی و منوی خاص پیتزا‌ها ارائه می‌شوند. برای گیاه‌خواران نیز منوی مجزایی در نظر گرفته شده است. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. هتل پارکینگی به صورت اختصاصی ندارد ولی اگر خودرو به همراه دارید می‌توانید در فضای جلو و اطراف هتل آن را پارک کنید و نگران امنیت آن نباشید. اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. ترانسفر فرودگاهی، میز تور و سر.یس گشت شهری نیز موجود هستند که با پرداخت هزینه‌های مجزا برای شما تدارک دیده می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل تئاتر باکو:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار( شامل هزینه جداگانه ) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند؛ در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.

فاصله هتل تئاتر باکو تا:
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 300 متر
- میدان فواره ها: 350 متر
- موزه ادبیات آذربایجان نظامی: 450 متر
- باغ خان های باکو: 550 متر
- کاخ اسماعیلیه: 700 متر
- رستوران تانتونی دونر: 9.4 متر
- رستوران کباب اکسپرس: 50 متر
- برج دختر: 750 متر
- کاخ شیروانشاهان: 900 متر
- میدان آزادی:1.1 کیلومتر
- پارک فیلارمونی: 1.2 کیلومتر
- موزه دولتی هنر آذربایجان: 1.3 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 1.5 کیلومتر
- برج های شعله: 1.9 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 2 کیلومتر
- میدان پرچم: 3.2 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 3.6 کیلومتر
- ساحل دلفین: 9 کیلومتر
- ایستگاه مترو ساخیل: 300 متر
- فرودگاه حیدر علی اف: 20 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 31 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل تئاتر باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافه بار اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2