آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بولوارد ساید باکو

هتل بولوارد ساید باکو
boulevard side Hotel باکو
درجه هتل:
هتل بولوارد ساید باکو

چرا هتل بولوارد ساید باکو Boulevard Side Hotel ؟

هتل  محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. یکی از دلایل محبوب بودن هتل  دسترسی عالی به جاذبه‌های توریستی و گردشگری است. از دیگر دلایل محبوبیت آن مقرون به صرفه بودن اقامت در این هتل است.

امکانات هتل بولوارد ساید باکو:

هتل در لابی امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق ا، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان قرار داده است. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود. شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پرسرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود. رستوران اختصاصی هتل میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های ویژه خود را از ساعت 10 الی 19 برای شما آماده می‌کند و می‌توانید در محوطه رستوران یا اتاق‌ها آنها را میل کنید. هتل همچنین یک کافه برای قهوه‌های ویژه عربی و دیگر نوشیدنی‌های بین‌المللی ارائه می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بولوارد ساید باکو:

اتاق‌های هتل در 4 مدل استاندارد، استاندارد توئین، استاندارد دابل و دلوکس است؛ اتاق‌ها تنها در نوع، اندازه، دید و تعداد ظرفیت افراد با یکدیگر متفاوت هستند و دیگر امکانت آنها همگی یکسان است. هر یک از اتاق‌ها دارای فضای مدرن و اتاق‌های وِیژه دارای بالکن‌های خصوصی است که نمایی بی‌نظیر از شهر را به نمایش می‌گذارند. تمامی استراحتگاه‌ها دارای امکانات رفاهی نظیر حمام اختصاصی دارای دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی برند، حوله و دمپایی در بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل بولوارد ساید باکو تا:
- ایچری شهر یا شهر قدیم: 4.1 کیلومتر
- پارک بلوار باکو: 3.1 کیلومتر
- مرکز خرید پارک بلوار باکو: 3.1 کیلومتر
- مرکز خرید نرگس باکو: 3.5 کیلومتر
- مرکز خرید اف باکو: 3.5 کیلومتر
- خیابان نظامی باکو: 2.8 کیلومتر
- برج مایدن-قلعه دختر: 4.3 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بولوارد ساید باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی کافه بار خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2