آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دیپلمات باکو

هتل دیپلمات باکو
diplomat baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل دیپلمات باکو

چرا هتل دیپلمات باکو Diplomat Hotel Baku ؟

هتل دیپلمات باکو به علت فراهم کردن محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید و رقم زدن اقامتی راحت و به یاد ماندنی به یکی از بهترین انتخاب‌های مسافران باکو تبدیل شده است. یکی از دلایل محبوب بودن هتل  دسترسی عالی به جاذبه‌های توریستی و گردشگری است. از دیگر دلایل محبوبیت آن مقرون به صرفه بودن اقامت در این هتل است.

امکانات هتل دیپلمات باکو:

پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. مسافرانی که به دنبال لذت بردن از ماهی و چیپس هستند، می توانند به پاریس بیسترو باکو، میخانه و گریل لندن، یا هاربر تپ اند گریل مراجعه کنند. در غیر این صورت، ممکن است بخواهید از یک رستوران مدیترانه ای مانند "OroNero Bar & Ristorante"، "Port Wine & Grill" یا رستوران ایتالیایی "Scalini" دیدن کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل دیپلمات باکو:

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دیپلمات باکو به سبک کلاسیک تزئین شده‌اند و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل دیپلمات باکو تا:
- پارک افسران: 800 متر
- سمعد وورغون باغی: 1.1 کیلومتر
- میدان فواره ها: 1.1 کیلومتر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 1.1 کیلومتر
- موزه ادبیات آذربایجان نظامی: 1.2 کیلومتر
- کافه/رستوران قلعه بارولد: 50 متر
- کافه/ کافه هنری بارپی: 100 متر
- میدان آزادی: 1.2 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 1.4 کیلومتر
- برج دختر: 1.6 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 1.7 کیلومتر
- موزه دولتی هنر آذربایجان: 2 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 2.3 کیلومتر
- برج های شعله: 2.6 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 2.8 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 3 کیلومتر
- میدان پرچم: 3.9 کیلومتر
- ساحل دلفین: 9 کیلومتر
- مترو ایستگاه مترو جعفر جبارلی: 600 متر
- ایستگاه قطار باکو: 750 متر
- فرودگاه حیدر علی اف: 20 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 31 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دیپلمات باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات بار خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2