آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بلوار ماریوت باکو

هتل بلوار ماریوت باکو
baku marriott boulevard Hotel باکو
درجه هتل:
هتل بلوار ماریوت باکو

چرا هتل بلوار ماریوت باکو Baku Marriott Hotel Boulevard ؟

هتل علاوه بر موقعیت مکانی بسیار مناسب و ارائه خدماتی در سطح جهانی با داشتن منظره‌ای بی‌نظیر از دریا و کوه‌های پوشیده از انبوه درختان و محیط سرسبز هتل در یک قاب مقصدی رویایی را برای گردشگران باکو به ارمقان آورده است.

امکانات هتل بلوار ماریوت باکو:

از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به حمام، سونا و اتاق‌های ماساژ اشاره نمود؛ انواع ماساژ‌های بدن انجام می‌شوند، تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است. مرکز تناسب اندام تمام مجهز هتل در کنار مرکز اسپا ساخته شده است؛ شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه از خدمات سالن بدن‌سازی استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز ادامه دهید. رستوران "Marriott" یک تجربه غذا خوری به یاد ماندنی در فضای باز و بسته را ارائه می‌دهد؛ صبحانه اروپایی انگلیسی هر روز بین ساعات 7 الی 10 با منوی بوفه و کاملا رایگان برای تمامی مهمانان و سپس ناهار و شام با منوهای آلاکارته با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی با هزینه‌ برای هر نفر سرو می‌شود. همچنین بوفه غذاهای دریایی برای شام در دسترس است. یک بار در لابی هتل نیز وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را در کنار دسر‌هایی لذیذ آماده می‌کند. مرکز تجاری یک تسهیلات همه جانبه برای پاسخگویی به نیازهای تجاری شما ارائه می‌دهد. مرکز تجاری دسترسی به اینترنت پرسرعت، خدمات منشی، خدمات پیک، فتوکپی، چاپ و اسکن و اتاق هیئت خصوصی تا 12 نفر را ارائه می‌دهد و یک سالن بزرگ نیز با ظرفیت حدود "900" نفر در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بلوار ماریوت باکو:

همه اقامتگاه‌های هتل بلوار ماریوت دارای دسترسی رایگان وای‌فای پرسرعت و تلویزیون‌های هوشمند "LCD" و همچنین محصولات با کیفیت، روپوش‌های مخملی و دمپایی در حمام هستند. بسیاری از دارای پنجره‌هایی بزرگ و گاه کف تا سقف هستند که مناظری زیبا از استخر، محیط سرسبز و فضا سازی شده بیرون هتل و یا شهر را ارائه می‌دهند و اتاق‌های ویژه دارای بالکن اختصاصی به همراه میز و صندلی در آن هستند. دیگر امکانات رفاهی که اتاق‌های هتل "Marriott" در اختیار شما می‌گذارند نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، مینی‌بار و تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل بلوار ماریوت باکو تا:
- بلوار شهر سفید باکو: 1.5 کیلومتر
- پارک بندر باکو: 1.6 کیلومتر
- موزه هنر مدرن باکو: 1.7 کیلومتر
- پارک سمیر خاسیف: 2 کیلومتر
- پارک سویرم: 2.1 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 2.6 کیلومتر
- میدان آزادی: 2.6 کیلومتر
- کافه/بار کافی پوینت: 500 متر
- کافه/بارپاولانر باکو: 700 متر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 3.7 کیلومتر
- میدان فواره‌ها: 4 کیلومتر
- موزه ادبیات آذربایجان: 4 کیلومتر
- برج دختر: 4.1 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 4.3 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 4.4 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 4.4 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 4.5 کیلومتر
- میدان پرچم: 4.8 کیلومتر
- برج‌های شعله: 5 کیلومتر
- ایستگاه قطار باکو: 2.9 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 17 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 27 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بلوار ماریوت باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2