آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا آنتالیا

هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا آنتالیا
porto bello resort & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا

چرا هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا Porto Bello Hotel Resort & Spa ؟

هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. 
مجموعه هتل‌ و استراحتگاه ممتاز پورتو بلو با دقت و به کار گیری تجربه طراحی شده تا اقامتی بی عیب و نقص را برای همه ارائه دهد. یکی از دلایل محبوب بودن هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا دسترسی عالی به جاذبه‌های توریستی و گردشگری است. از دیگر دلایل محبوبیت آن مقرون به صرفه بودن اقامت در این هتل است.

امکانات هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا:

اسپای هتل پورتو بلو دارای طیف وسیعی از درمان‌های لوکس است که مهمانان می‌توانند از آرامش و سلامتی لذت ببرند. در سالن بدنسازی ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظرگرفته شده است. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است و می‌توانید خودرو مورد علاقه خود را کرایه کرده و به دیدن شهر بپردازید. مهمانان می‌توانند از کوکتل‌های استوایی و تنقلات در بار استخر لذت ببرند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. اگر برای بیزینس در این هتل اقامت دارید خوب است بدانید که امکان برگزاری جلسه، کنفرانس و همایش هتل برقرار می‌باشد؛ اگر قصد برگزاری جشن و یا مراسم دارید درصورت هماهنگی با هتل این امکان را برای شما فراهم می‌کند. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا:

به لطف طراحی متفکرانه و فضای داخلی شیک، احساس راحتی برای شما فراهم می‌شود و می‌تواندی به راحتی لذت ببرید. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت وای فای رایگان و اینترنت کابلی پرسرعت با هزینه جداگانه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع (تهویه مطبوع مرکزی با توجه به شرایط آب و هوایی کار می‌کند)، مینی‌بار، گاوصندوق الکترونیکی، سشوار و کلیه لوازم حمام مورد نیاز می‌باشد. طراحی مدرن حس آرامش و تجمل را به شما القا می‌کند و باکیفیت ترین تخت خواب تضمینی برای خوابی آرام است.
فاصله هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا تا:
- دوستلوک پارکی: 550 متر
- یاشار سوبوتای پارکی: 1000 متر
- نعیم سلیمان اوغلو پارکی: 1.2 کیلومتر
- هورما پارکی: 1.4 کیلومتر
- کافه/ قهوه باربرت: 400 متر
- کافه/بارکارادنیز پیده: 450 متر
- کافه/بار استارباکس: 500 متر
- آکواریوم آنتالیا: 4.6 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 6 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 8 کیلومتر
- برج ساعت آنتالیا: 8 کیلومتر
- دروازه هادریان: 9 کیلومتر
- دریا/اقیانوس اسکی لارا: 13 کیلومتر
- ساحل کنیالتی: 100 متر
- ساحل زنان ساریسو: 4.1 کیلومتر
- ساحل مرمرلی: 8 کیلومتر
- ساحل مویدا: 10 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: 9 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 17 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
سونا چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2