آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پالمت بیچ ریزورت آنتالیا

هتل پالمت بیچ ریزورت آنتالیا
palmet beach resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل پالمت بیچ ریزورت

چرا هتل پالمت بیچ ریزورت Palmet Beach Resort Hotel ؟

هتل واقع در سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا می‌باشد که مورد استقبال توریست‌ها قرار گرفته است. این هتل تنها 300 متر با دریا فاصله دارد. کوه‌های استوار "Taurus" منظره‌ای باشکوه را ایجاد کرده که چشم‌ها را به خود خیره کرده است. هتل پالمت بیچ در سال 2007 ساخته شده است.

امکانات هتل پالمت بیچ ریزورت:

هتل پالمت بیچ ریزورت کمر آنتالیا دارای استخر شنا در فضای باز، باغ، مرکز تناسب اندام و ساحل خصوصی در منطقه کمر است. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته و سرویس اتاق و اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. هتل زمین بازی را فراهم می‌کند و در صورت تکمیل شدن تیمتان می‌توانید رایگان در آن بازی کنید. تنیس، پارک آبی از امکانات هتل است. پارک ساحلی "Moonlight" و ساحل در فاصله 2.9 کیلومتر از هتل است، در حالی که "Kemer Marina" در فاصله 2.9 کیلومتری است. مهمانان در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند در لابی هتل پالمت بیچ کمر آنتالیا به صرف نوشیدنی‌های متنوع بپردازند و یا از تفریحات شبانه از قبیل اجرای زنده موسیقی و نمایش‌های خنده دار لذت ببرند. گردشگران تور آنتالیا که این مجموعه را برای اقامت انتخاب میکنند، هر روز می‌توانند در مسابقات ورزشی که در هتل سنتیدو پالمت بیچ ریزورت برگزار می‌شود، شرکت کنند و روزهای به یاد ماندنی را تجربه کنند. کارکنان این اقامتگاه به زبان‌های ترکی، آلمانی، روسی و انگلیسی تسلط داشته و می‌توانند به این زبان‌ها با گردشگران و میهمانان سخن بگویند. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پالمت بیچ ریزورت:

در هتل، هر اتاق دارای یک بالکن با منظره‌ای از استخر است. اتاق‌های مجلل هتل "PALMET BEACH RESORT" با حمام اختصاصی مجهز و لوازم آرایشی رایگان می‌باشند؛ همه اتاق‌ها دارای تلویزیون کابلی و تهویه مطبوع هستند و اتاق‌های خاصی را به شما ارائه میدهند.

- اتاق خانوادگی

- اتاق استاندارد

- اتاق استاندارد، منظره دریا

فاصله هتل پالمت بیچ ریزورت تا:

- پارک پروانه آنتالیا: 1.5 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا: 14.2 کیلومتر

- آکواریوم آنتالیا: 18.2 کیلومتر

- باغ تحمل: 13.4 کیلومتر

- دروازه هادریان: 13.9 کیلومتر

- پارک طبیعت و آبشار کورشونلو: 16.7 کیلومتر

- موزه آنتالیا: 16.4 کیلومتر

- پارک سرزمین افسانه: 13 کیلومتر

- پارک ساحل لارا: 4.4 کیلومتر

- مرکز خرید شهرترا: 9.3 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 60 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل پالمت بیچ ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع بطری آب تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
پارک آبی سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2