آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فرست کلاس آلانیا

هتل فرست کلاس آلانیا
first class Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل فرست کلاس

چرا هتل فرست کلاس First Class Hotel ؟

هتل فرست کلاس (first class) هتلی پنج ستاره در شهر زیبا و توریستی آلانیا است که با امکانات لوکس پذیرای مسافران و گردشگران از سراسر دنیا می‌باشد. در آنجا راحتی، سرگرمی و طعم در کنار یکدیگر ارائه می‌شود و میزبان مهمانانی است که می‌خواهند تعطیلات را با عزیزان خود وهمچنین دنیای تجارت حرفه ای را برای جلسات کاری داشته باشند.

امکانات هتل فرست کلاس:

پذیرش و تمامی کارکنان هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی، ترکی صحبت می‌کنند و به صورت 24 ساعته  پذیرا و پاسخ‌گوی مهمانان و گردشگران هستند. شما برای سرویس‌های اتوشویی و انواع خدمات نظافتی، استفاده از صندوق امانات و اتاق نگهداری چمدان لازم به مراجعه به پذیرش هتل دارید.

از امکانات تفریحی هتل می‌توان به ساحل اختصاصی همراه با چتر‌های آفتاب، سرسره‌ها، بار و والیبال ساحلی اشاره کرد. اگر در فصل سرد به آلانیا سفر کردید نیاز به نگرانی نیست زیرا می‌توانید از استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، اتاق بخار و مرکز اسپا داخل هتل استفاده کنید و از اقامت خود لذت ببرید. فضای سبز هتل برای قدم زدن و تنفس در هوای مطبوع و دل انگیز فوق‌العاده است و در کنار آن زمین بزرگ تنیس فراهم شده تا مهمانان بتوانند در این هوای دل‌ چسب از آن استفاده کرده و اوقات خوشی را در کنار دوستان خود بسازند. از دیگر ورزش‌‌هایی که شما می‌توانید در هتل فرست کلاس تجربه کنید: بدنسازی با بهترین و کامل ترین تجهیزات، دارت، تنیس روی میز و بیلیارد با هزینه جداگانه هستند.

هتل دارای اتاق بازی کودکان مجهز به پخش برنامه‌های انیمیشنی بوده و از فرزندان شما به خوبی نگهداری می‌شود؛ و شامل هزینه‌ای جداگانه از رزرو هتل است. همچنین معلولین نیز می‌توانند از تمامی امکاناتی که هتل فرست کلاس برای این عزیزان تدارک دیده استفاده کنند و اقامتی آسان و راحت را تجربه کنند. سیگار کشیدن در هتل ممنوع بوده و دارای جریمه می‌باشد و شما برای استعمال دخانیات لازم است به اتاق مخصوص Non-smoking بروید. هتل فرست کلاس دارای ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه، اینترنت در لابی و اتاق‌ها با هزینه و صرافی برای مبادله ارز است. اگر با خودروی شخصی سفر کرده‌اید می‌توانید از پارکینگ هتل بدون نیاز به پرداخت هزینه و رزرو قبلی استفاده کنید و برای امنیت در تمام فضای داخلی و بیرونی ملک دوربین‌های مداربسته نصب شده تا امنیت آن را تامین و تضمین کنند. در صورتی که خودرو خود را به همراه ندارید، می‌توانید از خدمات کرایه اتوموبیل هتل بهره‌‌مند شوید و به دیدن جاذبه‌های توریستی بروید.

اگر برای بیزینس و اهداف کاری سفر کرده‌اید، می‌توانید جلسات خود را در اتاق‌های مجهز به ویدئوپروژکتور و عایق صدا و سالن آمفی‌تئاتر با هزینه اضافه برگزار کنید و دیگر لازم نیست برای رسیدن به جلسات خود، تاکسی کرایه کنید یا در ترافیک بمانید. در"First class hotel" صبحانه به صورت رایگان و سلف سرو می‌شوند. تنوع غذاها بسیار زیاد بوده و تقریبا برای هر ذائقه‌ای غذای لذیذی فراهم شده تا همه مهمانان بتوانند از اقامت خود لذت ببرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های فرست کلاس:

به لطف طراحی متفکرانه و فضای داخلی شیک، می‌توانید احساس راحتی کنید و از سطح معمول راحتی لذت ببرید.
 همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع ، مینی‌بار، گاوصندوق، سشوار و کلیه لوازم حمام مورد نیاز می‌باشد. طراحی مدرن حس آرامش و تجمل را به شما القا می‌کند.

- اتاق استاندارد دونفره: 1 تخت دونفره بزرگ/2 تخت دونفره

- اتاق دولوکس کینگ: 1 تخت دونفره

- اتاق سه نفره اولیه: 1 تخت یک نفره/1 تخت دونفره

- اتاق دونفره ارزان قیمت: 1 تخت یک نفره/1 تخت دونفره/1 تخت دو نفره فوق‌العاده بزرگ

- اتاق دونفره دولوکس با تخت دو نفره: 1 تخت دونفره

- اتاق دولوکس کوئین: 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق دونفره دولوکس: 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل فرست کلاس تا:

- ساحل کارگیجک: 50 متر

- ساحل محمودلار: 200 متر

- ساحل کارگدیک: 2 کیلومتر

- ساحل کستل: 4.8 کیلومتر

- ساحل پورتاکال: 9 کیلومتر

- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 14 کیلومتر

- فانوس دریایی: 14 کیلومتر

- برج قرمز: 14 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل فرست کلاس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2