آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

لارا دینک

هتل لارا دینک آنتالیا
lara dinc Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل لارا دینک

چرا هتل لارا دینک Lara Dinc Hotel ؟

هتل "Lara Dinc" در فاصله 302 متری ساحل عمومی دریای مدیترانه واقع شده است. یک انتخاب عالی برای مسافرانی که از آنتالیا بازدید می‌کنند و به دنبال محیطی مقرون به صرفه در کنار بسیاری از امکانات مفید هستند.

امکانات هتل لارا دینک:

پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان با صحبت به زبان‌‌های آلمانی، انگلیسی، مولداوی، رومانیایی، روسی و ترکی آماده خدمت رسانی به شما هستند. وای فای رایگان نیز در تمامی هتل در دسترس است و با اتصال به آن می‌توانید به راحتی به تمامی شبکه‌های مجازی خود دسترسی پیدا کنید.
آسانسور برای جا به جایی راحت به طبقات بالا در اختیار مهمانان قرار دارد. برای دسترسی به امکاناتی همچون: حمل و نگهداری چمدان و صندوق امانات نیاز به هماهنگی با پذیرش دارید. مهمانانی که با ماشین شخصی خود به آنتالیا سفر کرده‌اند نیز می‌توانند از پارکینگ رایگان و بدون نیاز به رزرو هتل استفاده کنند و نگران امنیت آن نباشند زیرا در تمامی نقاط بیرون و داخلی هتل دوربین‌های مدار بسته نصب شده تا امنیت هتل را تامین و تضمین کنند. برای افرادی که علاقه به اسعمال دخانیات دارند اتاق سیگار در نظر گرفته شده و استعمال دخانیات در اتاق‌ها و دیگر مکان‌های هتل ممنوع و شامل جریمه نقدی می‌باشد.
هتل لارا دینگ دارای یک استخر بیرونی روباز، رایگان، با فعالیت فصلی و بدون محدودیت سنی همراه با صندلی، تخت و چترهایی برای حمام آفتاب است. همچنین میهمانان می‌توانند از حمام ترکی، سونا و جکوزی کنار استخر نیز استفاده کنند. رستوران هتل وعده‌های غذایی را به صورت منوی باز و بوفه سرو می‌کند و در صورت درخواست منوی ویژه با هزینه جداگانه در دسترس شما قرار می‌گیرد. تمامی غذاها مدیترانه‌ای و بین‌المللی هستند که میهمانان می‌توانند غذاها را داخل هتل در فضای رستوران یا در فضای باز کنار استخر میل کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لارا دینک:

اتاق‌ها دارای سیستم تهویه هوا، یک تلویزیون صفحه تخت متصل به کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن متصل به پذیرش لابی( برای سفارش از کافه)، مینی‌بار قابل شارژ به همراه بطری آب رایگان، کمد لباس و بالکن با منظره باغ می‌باشد. حمام‌های این اتاق‌ها دارای وان یا دوش اختصاصی، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی در پک و به صورت بسته‌بندی به تعداد افراد اتاق می‌باشند.

_ اتاق استاندارد دونفره: 1 تخت دونفره

_ اتاق سه تخته استاندارد: 1 تخت یک نفره/1 تخت دونفره

فاصله هتل لارا دینک تا:

- فرودگاه آنتالیا: 10 کیلومتر

- پارک باترفلای: 6 کیلومتر

- پارک آبی آکوالند: 19 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا: 14.5 کیلومتر

- پارک آتاتورک: 17 کیلومتر

- مرکز خرید لارا آنتالیا: 6.5 کیلومتر

- مرکز خرید آنتالیا مال:13.8 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل لارا دینک ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام تلفن تلویزیون لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ماساژ سونا استخر
سونا استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2