آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مروانو استانبول

هتل مروانو استانبول
merwano Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل مروانو

چرا هتل مراوانو؟
هتل مروانو Merwano Hotel یک هتل سه ستاره در منطقه بی‌اغلو استانبول است که از هتل‌‍های اقتصادی استانبول به شمار می‌آید که به دلیل دسترسی بسیار مناسب به مرکز شهر طرفداران زیادی پیدا کرده است. لازم به ذکر است که بگوییم در تمامی بخش‌های هتل دوربین‌های مدار بسته برای امنیت مسافران درنظر گرفته شده است تا آنها بتوانند با خیالی آسوده اوقات فراغت خود را سپری کنند.
امکانات هتل مروانو:
پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و تمامی پرسنل به زبان‌های ترکی، عربی، آذربایجانی، روسی، انگلیسی، آلمانی و فارسی تسلط دارند و مهمانان می‌توانند بلیط ورود به مکان‌های گردشگری، برنامه‌ها و نمایش های زنده را دریافت نمایند. اینترنت وای فای رایگان در سر تا سر هتل قابل دسترس است. خدمات مبادله ارز نیز در داخل هتل انجام می‌شود. در این هتل سه ستاره امکاناتی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است که شامل کتاب، موسیقی و ویدیوهای آموزشی می‌باشد و برای حمل نوزادان نیز امکان درخواست کالسکه فراهم است؛ همچنین سرگرمی‌هایی برای بزرگسالان نیز در نظر گرفته شده است که از میان آنها می‌توان به کلاس‌های آشنایی با فرهنگ مردم ترکیه، بولینگ، ماهیگیری، تورهای گردشگری در دل شهر، بیلیارد، تورهای مهیج دوچرخه سواری و پیاده روی اشاره کرد.
رستوران  هتل مروانو با منویی متنوع  که توسط آشپز‌هایی ماهر طبخ می‌شوند در خدمت میهمانان می باشد؛ رستوران هتل مروانو در صورت درخواست میهمانان غذاهای مورد علاقه‌ی آن‌ها را نیز طبخ خواهد کرد همچنین این رستوران منوی ویژه کودکان را دارا می‌باشد. در صورتی که ناهار و شام داخل رستوران مجموعه سرو می‌شوند اما به دلیل نزدیکی این هتل به مرکز شهر می‌توانید به رستوران‌های متنوع در نزدیکی محل اقامت خود بروید. علاوه بر رستوران و بار یک کافی شاپ نیز در این هتل وجود دارد که می‌توانید در تمام فصول سال از نوشیدنی‌های آن لذت ببرید. 
 هتل سه ستاره مروانو دارای یک مرکز اسپای کوچک مجهز به سونا است که به منظور استفاده از خدمات SPA باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید. همچنین در فضای باز هتل نیمکت‌هایی به همراه میز قرار گرفته که برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بسیار مناسب و کاربردی می‌باشد. پارکینگ رایگان نیز در هتل برای مهمانانی که اتومبیل اجاره کرده اند مهیا شده است.
برای میهمانانی که علاقه مند به فعالیت های پرشور و نشاط هستند حضور در نایت کلاب با بهترین دی جی ها پیشنهاد می‌شود و بالعکس برای میهمانانی که از شلوغی بیزارند و به منظور کسب آرامش به شهر استانبول سفر کرده‌اند مکانی بهتر از کتابخانه اختصاصی مروانو پیدا نخواهد شد. این هتل دارای پارکینگ است و در صورتی که اتومبیلی کرایه کرده باشید می‌توانید آن را در پارکینگ اختصاصی هتل قرار دهید. از طریق تماس تلفنی می‌توانید انواع خوراکی ها را تهیه کرده و درب اتاق تحویل بگیرید که البته این سرویس با پرداخت هزینه امکان پذیر است.
اتاق‌ها و امکانات  هتل مروانو:
اتاق های هتل به دکوراسیونی شیک طراحی شده اند و چشم‌اندازی زیبا دارند همچنین؛ تمامی اتاق‌های هتل مروانو دارای حمام اختصاصی به همراه سشوار، لوازم آرایشی وبهداشتی، حوله، دستگاه چای/ قهوه ساز، صندوق امانات، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، میز مخصوص سرو نوشیدنی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره‌ای، رادیو، یخچال، اتو و امکانات آن، کمد لباس و تخت های استاندارد به همراه ملحفه و بالشت‌های تمیز است.
انواع اتاق:
- اتاق یک نفره: متراژ 14 مترمربع / دارای یک تخت یک نفره
- اتاق سه نفره: متراژ 18 متر مربع
اطلاعات:
- ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می‌باشد.
- حداقل سن برای رزرو 18 سال است.
فاصله‌ی این هتل تا:
- موزه پرا استانبول : 1.7 کیلومتر
- موزه هنرهای مدرن استانبول : 1.9 کیلومتر
- کاخ دلمه باغچه استانبول : 1.6 کیلومتر
- میدان تکسیم استانبول : 0.6 کیلومتر
- خیابان استقلال استانبول : 1.2 کیلومتر
- مرکز خرید آستوریا استانبول : 4.5 کیلومتر
- گرند بازار استانبول : 5.2 کیلومتر
- مرکز خرید جواهر مال استانبول : 3.3 کیلومتر
- مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول : 4.2 کیلومتر

فاصله این هتل تا:
- رستوران پارول : 154 متر
- میدان تکسیم : 1.4 کیلومتر
- برج گالاتا : 0.7 کیلومتر
- خیابان استقلال : 0.7 کیلومتر
- موزه هنرهای مدرن استانبول : 0.1 کیلومتر
- موزه پرا استانبول : 0.4 کیلومتر
- شاخ طلایی استانبول : 1.3 کیلومتر
- مرکز خرید جواهر مال : 5 کیلومتر
- گرند بازار استانبول : 3.6 کیلومتر
- مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول : 6.9 کیلومتر
- مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول : 3.7 کیلومتر می باشد.

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای استانبول با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.





امکانات و خدمات هتل مروانو ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو منوی غذای کودک خدمات مبادله ارز دوربین مدار بسته
سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام قهوه/چای تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
جکوزی ماساژ اجاره دوچرخه سونا
سونا موسیقی زنده
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2