آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دوروس دبی

هتل دوروس دبی
dorus Hotel دبی
درجه هتل:
هتل دوروس

چرا هتل دوروس Dorus Hotel ؟

از امکانات تفریحی منحصر به فرد هتل دوروس می‌توان به استخر روباز آن که در پشت بام هتل است اشاره کرد؛ در کنار استخر هتل تخت‌های متنوع با سرویس نوشیدنی و تنقلات نیز وجود دارد که با منظره‌ای زیبا از غروب آفتاب یا روشنایی و درخشش شهر در شب تزیین شده‌اند. هتل محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند.

امکانات هتل دوروس:

صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. مرکز تناسب اندام با مساحت تقریبی 40 متر مربع در بخش سلامتی قرار دارد و دارای تردمیل، دوچرخه و تجهیزات وزنه است. سالن تندرستی در طول روز با سونا، مرکز تناسب اندام، مراقبت از پوست و بسته‌های مختلف ماساژ خدمات ارائه می‌دهد. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل دوروس:

اتاق‌های هتل دوروس تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل دوروس تا:
- پارک دیره دوبی: 1.1 کیلومتر
- البستکیه: 1.9 کیلومتر
- برج ساعت دیره: 1.9 کیلومتر
- موزه دبی: 2.2 کیلومتر
- دهکده میراث: 2.5 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 2.7 کیلومتر
- پل شناور: 2.8 کیلومتر
- پارک کاراما: 3.5 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 8 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 9 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 9 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 9 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 10 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 12 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 12 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 13 کیلومتر
- برج العرب: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 3.2 کیلومتر
- ساحل شمالی: 7 کیلومتر
- ساحل لامر: 7 کیلومتر
- ایستگاه مترو قطار صلاح الدین: 550 متر
- ایستگاه مترو میدان تراینیون: 700 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 6 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 21 کیلومتر
-  فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 45 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دوروس ‌
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2