آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا استانبول

هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا استانبول
doubletree by hilton - piyalepasa Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا

چرا هتل دابل تری هیلتون بای هیلتون پیاله پاشا DoubleTree by Hilton Piyale pasa Hotel 

هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا استانبول DoubleTree by Hilton Piyale pasa Hotel یک هتل پنج ستاره در منطقه شیشلی استانبول در کشور ترکیه است. این هتل در منطقه بی‌اغلو در استانبول واقع شده است و تا میدان تقسیم و خیابان پر رفت و آمد استقلال که دارای مراکز خرید و کافه رستوران‌های متعددی می‌باشد ۳ کیلومتر فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل دابل تری هیلتون بای هیلتون پیاله پاشا  DoubleTree by Hilton Piyale pasa Hotel

کارکنان هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا سه زبان ترکی، فرانسوی، انگلیسی خدمات ارائه می‌دهد و دیگر جای نگرانی برای ارتباط برقرار کردن با آن‌ها ندارید. همچنین در هتل اجازه همراه داشتن حیوان خانگی ندارید. به هنگام رسیدن، از شما با کلوچه‌های لذیذ شکلاتی استقبال می‌شود؛ این هدیه کوچک خوش آمدگویی تنها بخش کوچکی از خدمات گرم و دوستانه‌‌ای است که شما در هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا دریافت خواهید کرد.
این هتل دارای دو رستوران آتریوم و و مونته می‌باشد که یکی از آن‌ها برای صرف غذاهای محلی استفاده می‌گردد و رستوران دیگر نیز غذاهای مدرن و فست فود ارائه می‌دهد. از روی بالکن رستوران و کافه ی 360 شرقی استانبول نیز مزه‌های بی‌نظیر را به همراه موسیقی و مناظر پانورامای دریا تجربه خواهید کرد.

بندر قایقرانی کادیکوی نیز به راحتی شما را به بخش اروپایی استانبول متصل می‌کنند. در طی این سفر کوتاه 20 دقیقه ای مناظر طبیعی زیبایی را شاهد خواهید بود. دسترسی آسان به فرودگاه آتاتورک در فاصله  30 دقیقه ای هتل با شاتل فرودگاهی، مرکز تجاری مجهز به تکنولوژی پیشرفته، فضاهای ملاقات و سالنی بزرگ با ظرفیت 350 نفر به همراه خدمات فکس و فتوکپی از جمله مزیت های برجست این هتل می‌باشد.

در هتل نیز یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است که بسیار لوکس است وعلاقه مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند علاوه بر باشگاه یک استخر سرپوشیده در هتل ساخته شده است که بخش‌های جداگانه ای نیز با عمق استاندارد برای بچه‌ها فراهم شده است. پارکینگ رایگان آن از برترین گزینه‌ها محسوب می‌گردد در تمامی اتاق‌ها و لابی هتل می‌توانید از اینترنت بی سیم با سرعت بسیار عالی بهره ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل دابل تری هیلتون بای هیلتون پیاله پاشا  DoubleTree by Hilton Piyale pasa Hotel

هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا دارای ۲۰۳ اتاق با دکوراسیون شیک و مدرن است. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

انواع اتاق‌ها:

هر یک از اتاق‌های خانوادگی، اتاق میهمان کینگ، اتاق میهمان توئین، سوئیت یک خوابه کینگ با تراس و اتاق میهمان کوئین را می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا موزه پول : ۲.۹ کیلومتر

- فاصله تا برج گالاتا: ۳ کیلومتر

- فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۲ کیلومتر

- فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۵.۵ کیلومتر

- فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۱۱.۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2