آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول
biancho pera Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل بیانچو پرا

چرا هتل بیانچو پرا استانبول | biancho pera Hotel Istanbul

هتل Biancho Pera بیانچو پرا یکی از هتل‌های چهار ستاره ترکیه می‌باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در استانبول انتخاب می‌کنند. با توجه به چهار ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی با امکانات تقریبا خوب را داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل بیانچو پرا استانبول | biancho pera Hotel Istanbul

هتل کارکنانی خونگرم دارد که به گرمی از میهمانان هتل استقبال می‌کنند. هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند همچنین کارکنان هتل سه زبان ترکی، فرانسوی، انگلیسی خدمات ارائه می‌دهد و دیگر جای نگرانی برای ارتباط برقرار کردن با آن‌ها ندارید. همچنین اجازه همراه داشتن حیوان خانگی به هتل را ندارید.
اگر در هتل بیانچو پرا استانبول اقامت یافته‌اید، دیگر نگران صرف غذا در طول سفر خود نباشید؛ چرا که این هتل دارای یک رستوران و یک سالن بار است که بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی را در وعده‌های  نهار و شام  برای مهمانان ارائه می‌دهد. اسنک نوشیدنی و تنقلات هم در اسنک بار هتل ارائه می‌شود که شما می‌توانید از آن‌ها بهره‌ مند شوید.
این هتل دارای در هتل نیز یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است که بسیار لوکس است وعلاقه مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند؛ علاوه بر مرکز بدنسازی یک مرکز اسپا، یک سونا، سولاریوم در هتل تعبیه شده است که در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید. مهمانان می‌توانند در صورت تمایل برای رفت و آمد بین هتل و فرودگاه از خدمات سرویس شاتل فرودگاهی هتل استفاده کنند. البته ناگفته نماند که برای استفاده از این سرویس باید هزینه اضافه پرداخت کنید و از قبل سرویس خود را رزرو کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل بیانچو پرا استانبول | biancho pera Hotel Istanbul

هر کدام از 46 اتاق دکوری مدرن دارند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد؛ همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در همه اتاق‌ها تعبیه شده است؛ همچنین نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق سوپریور

- اتاق کینگ سایز

- سوئیت BOSPHORUS

فاصله هتل تا:

- فاصله تا برج گالاتا: ۴۰۰ متر

- فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳.۳ کیلومتر

- فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۳.۴ کیلومتر

- فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۷ کیلومتر

- فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۳.۹ کیلومتر

- فاصله تا برج دختر: ۴.۲ کیلومتر

- فاصله تا کاخ توپ کاپی: ۵.۸ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

امکانات و خدمات هتل بیانچو پرا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2