آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لیوا سوئیت استانبول

هتل لیوا سوئیت استانبول
liva suite Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل لیوا سوئیت

چرا هتل لیوا سوئیت  Liva Suite Hotel

هتل لیوا سوئیت استانبول Liva Suite یک هتل سه ستاره میان‌رده است و از هتل‌های محبوب استانبول در ترکیه به شمار می‌آید. خیابان استقلال استانبول ۰.۵ و از میدان تکسیم استانبول ۰.۷ کیلومتر فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل لیوا سوئیت  Liva Suite Hotel

وجود آشپزخانه‌ای مجهز به کلیه تجهیزات پخت و پز در تک تک واحدهای اقامتی این هتل موجب گردیده است که میهمانان هتل قادر باشند غذای مورد علاقه خود را در محل اقامت خود طبخ کنند و سرآشپز خود باشند. نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید.
 مجهز ساختن هتل به سیستم تهویه مطبوع و سیستم اعلام حریق از دیگر اقداماتی است که به منظور رفاه و آسایش کامل میهمانان در هتل صورت گرفته است. مهمانان می‌توانند در صورت تمایل برای رفت و آمد بین هتل و فرودگاه از خدمات سرویس شاتل فرودگاهی هتل استفاده کنند. البته ناگفته نماند که برای استفاده از این سرویس باید هزینه اضافه پرداخت کنید و از قبل سرویس خود را رزرو کنید.
کارکنان هتل لیوا سوئیت به صورت 24 ساعته و با دو زبان ترکی، و انگلیسی بهترین خدمات را به شما مسافران عزیز ارائه می‌دهند. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی شما اجازه ورود به داخل هتل لیوا سوئیت را نخواهند داشت.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل لیوا سوئیت  Liva Suite Hotel

هتل لیوا سوئیت  دارای 14 اتاق می‌باشد که کلیه اتاق‌های میهمانان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند. در مورد طراحی و دکور اتاق‌ها نیز باید گفت که کلیه واحدها به گونه معماری و طراحی گردیده اند که از تمامی فضاها استفاده بهینه گردد و محیطی دلباز و وسیع برای اقامت در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل تا:

_ فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۶۵۰ متر
_ فاصله هتل تا برج گالاتا: ‌۱.۶ کیلومتر
_ فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
_ فاصله هتل تا بازار بزرگ استانبول: ‌۳.۴ کیلومتر
_ فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ‌۳.۸ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لیوا سوئیت ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2