آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آراچ هتل هاربی استانبول

هتل آراچ هتل هاربی استانبول
arach harbiye Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل آراچ هتل هاربی

چرا هتل آراچ هاربی استانبول  Arach Hotel Harbiye Istanbul

هتل آراچ هاربی استانبول یک هتل چهار ستاره است که در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و با میدان تکسیم به اندازه 20 دقیقه پیاده روی، فاصله دارد. به طور کلی می‌توان گفت که هتل آرچ هاربی استانبول از نظر موقعیت مکانی از بهترین هتل‌های استانبول به شمار می‌آید و دارای دیزاین و معماری زیبایی می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل آراچ هاربی استانبول  Arach Hotel Harbiye Istanbul

صبحانه‌ هتل آراچ به صورت بوفه سرو می‌شود، همچنین می‌توانید اگر تمایل به ماندن در اتاق خود دارید صبحانه را می‌توانید در اتاق میل نمایید و از خدمات سرو صبحانه در اتاق استفاده کنید. در هتل آراچ هاربی استانبول رستوران کوچکی نیز وجود دارد که می‌توانید در آن‌جا غذا سفارش دهید. این هتل دارای یک تراس با چشم‌اندازی رو به شهر است. می‌توانید برای هواخوری حین تصمیم برای بیرون رفتن از هتل، به این تراس مراجعه کنید.
پارکینگ رایگان آن از برترین گزینه‌ها محسوب می‌گردد در تمامی اتاق‌ها و لابی هتل می‌توانید از اینترنت بی‌سیم با سرعت بسیار عالی بهره ببرید. امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه‌ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد. نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله های ارزشمند خود را در آن بگذارید.
طبق قوانین هتل آراچ هاربی سیگار کشیدن در این هتل ممنوع می‌باشد و اتاق مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول ترکیه دسترسی داشته باشید همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل آراچ هاربی استانبول  Arach Hotel Harbiye Istanbul

هتل آراچ هاربی دارای 5 اتاق یک تخته و 14 اتاق دو تخته و همچنین اتاق‌های خانوادگی می‌باشد. ساختمان هتل 7 طبقه می‌باشد که با آسانسور قابل دسترسی هستند. اتاق‌های این هتل تمیز و شیک هستند و دکوراسیون خاصی دارند.

فاصله هتل تا:

- میدان تکسیم تا هتل آراک هاربیه: ۲۰ دقیقه پیاده‌روی

- موزه پرا تا هتل آراک هاربیه: ۲۸ دقیقه پیاده‌روی

- کاخ دولما باغچه تا هتل آراک هاربیه: ۲۶ دقیقه پیاده‌روی

- برج گالاتا تا هتل آراک هاربیه: ۳۷ دقیقه پیاده‌روی

- خیابان استقلال تا هتل آراک هاربیه: ۲۰ دقیقه پیاده‌روی

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.


امکانات و خدمات هتل آراچ هتل هاربی ‌
رستوران فروشگاه پارکینگ خشکشویی صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت فروشگاه لوکس اجاره خودرو تلویزیون در لابی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2