آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سیتی سیزنز دبی

هتل سیتی سیزنز دبی
city seasons dubai Hotel دبی
درجه هتل:
هتل سیتی سیزنز دبی

چرا هتل سیتی سیزنز دبی City Seasons Hotel Dubai ؟

هتل سیتی سیزنز دبی یک هتل لوکس با 180 اتاق است که در نزدیکی مجتمع تجاری و سرگرمی مرکز شهر دیره، چند دقیقه با متروی دبی، فرودگاه بین‌المللی دبی و مراکز تجاری و تفریحی اصلی شهر واقع شده است. پارکینگ رایگان در کنار ترانسفر فردگاهی و تور گردش شهری با هزینه صورت می‌پذیرد.

امکانات هتل سیتی سیزنز دبی:

شما می‌توانید از استخر روی پشت بام هتل رایگان و فصلی استفاده کنید و در کنار آن چتر‌ها و صندلی‌های آفتاب گیر را داشته باشید که همراه بار با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و طیف گسترده‌ای از دسر‌ها آماده خدمت رسانی به شما هستند؛ می‌توانید از نشستن در جکوزی با داشتن منظره پانوراما لذت ببرید. با سه رستوران هتل شما دیگر نیاز به دور شدن از هتل ندارید؛ رستوران‌ها با انواع منو‌های بوفه، انتخابی و دیگر منوهای ویژه فعالیت می‌کنند؛ رستوران اصلی هتل در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام آماده خدمت رسانی به مهمانان است، صبحانه به صورت بوفه و اروپایی برای تمامی مهمانان به صورت رایگان سرو شده اما شام و ناهار شامل هزینه جداگانه می‌شوند. پذیرش 24 ساعته بوده و آماده خدمت رسانی هستند از دیگر خدمات ارائه شده می‌توان به سرویس‌های خشک‌شویی و اتوشویی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات و صرافی برای تبادل ارز و دسترسی آسان و راحت به پول رایج کشوراشاره نمود. اگر تجاری سفر کرده‌اید و نیاز به برگذاری جلسه دارید، خدماتی همچون اتاق‌ها و سالن‌های کنفرانس و امفی‌تئاتر مجهز به پروژکتور و عایق صدا برای شما فراهم شده که با پرداخت هزینه‌ای می‌توانید از آنها استفاده نمایید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سیتی سیزنز دبی:

اتاق‌های سیتی سیزنز بزرگ هستند، با رنگ‌های خنثی تزئین شده‌اند و با مبلمان چوبی مدرن تجهیز شده‌اند. دارای پنجره‌های کف تا سقف با چشم انداز پانوراما از شهر و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. امکانات تمامی اتاق‌ها تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله و دمپایی هستند.

فاصله هتل سیتی سیزنز دبی تا:
- برج ساعت دیره: 850 متر
- پل شناور: 1.2 کیلومتر
- کریک پارک: 1.9 کیلومتر
- پارک دیره دوبی: 2.6 کیلومتر
- پارک کاراما: 3.3 کیلومتر
- منطقه تاریخی البستکیه: 3.7 کیلومتر
- موزه دبی: 3.9 کیلومتر
- پارک زابل: 4.6 کیلومتر
- رستوران استارباکس: 800 متر
- دروازه رستوران چین (هت پات): 900 متر
- خانه سعید آل مکتوم: 4.7 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 9 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 9 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 12 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 13 کیلومتر
- برج العرب: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 1.5 کیلومتر
- پارک ساحلی الممزار: 7 کیلومتر
- ساحل لامر: 8 کیلومتر
- ساحل شمالی: 8 کیلومتر
- مرکز شهر مترو دیره: 450 متر
- فرودگاه دبی: 3.6 کیلومتر
- فرودگاه شارجه: 20 کیلومتر
- فرودگاه آل مکتوم: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سیتی سیزنز دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب ناهار در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2