آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جود پالاس دبی

هتل جود پالاس دبی
jood palace dubai Hotel دبی
درجه هتل:
هتل جود پالاس دبی

چرا هتل جود پالاس دبی Jood Palace Hotel Dubai ؟

هتل جود پالاس اتاق‌هایی لوکس را در کنار امکاناتی نظیر استخری با منظره پانوراما از دبی در محله مرکزی دیره دبی ارائه می‌کند؛ هتل تا ایستگاه متوی الریگه تنها 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد؛ ترانسفر‌های فرودگاهی و گشت شهری نیز با هزینه‌های جداگانه و با هماهنگی قبلی وجود دارند.

امکانات هتل جود پالاس دبی:

امکانات تفریحی شامل یک استخر روی پشت بام با عرشه آفتاب، یک منطقه شنا برای کودکان و یک مرکز تناسب اندام مجهز است. در کنار استخر بار آن را مشاهده می‌کنید که انواع نوشیدنی‌ها را در کنار دسر‌های لذیذ برای شما آماده می‌کند؛ ورود بزرگسالان به استخر کودکان ممنوع است؛ مرکز تناسب اندام هتل به تمامی تجهیزات و دستگاه‌های روز دنیا مجهز است و شما می‌تواندی برنامه تمرینی خود را در سفر نیز دنبال کنید. شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پرسرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود. مرکز تجاری یک تسهیلات همه جانبه برای پاسخگویی به نیازهای تجاری شما ارائه می‌دهد. مرکز تجاری دسترسی به اینترنت پرسرعت، خدمات منشی، خدمات پیک، فتوکپی، چاپ و اسکن و اتاق هیئت خصوصی تا 12 نفر را ارائه می‌دهد. رستوران‌های هتل انواع غذا‌های هندی، آسیایی و .. را ارائه می‌دهند، صبحانه برای تمامی مهمانان در رستوران اصلی با منوی بوفه به صورت کاملا رایگان هر روز از ساعت 7 الی 10 ارائه می‌شود ولی ناهار و شام شامل هزینه‌های جداگانه شده و منوی آنها انتخابی است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل جود پالاس دبی:

تلویزیون‌های LCD که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید کانال ماهواره را تماشا کنید و تلفن‌های مستقیمی که می‌توانید به پذیرش هتل متصل شوید. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی و مینی‌بار هستند.

فاصله هتل جود پالاس دبی تا:
- برج ساعت دیره: 600 متر
- پارک دیره دوبی: 1.2 کیلومتر
- پل شناور: 1.6 کیلومتر
- البستکیه: 2.3 کیلومتر
- موزه دبی: 2.5 کیلومتر
- پارک کاراما: 2.8 کیلومتر
- دهکده میراث: 3.3 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 3.3 کیلومتر
- رستوران صدف: 150 متر
- کافه و رستوران ویژدان: 150 متر
- رستوران پادیپورا: 200 متر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 8 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 9 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 9 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 12 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 13 کیلومتر
- برج العرب: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 2 کیلومتر
- ایستگاه مترو قطار صلاح الدین: 900 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 5 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل جود پالاس دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2