آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آستوریا تفلیس

هتل آستوریا تفلیس
astoria Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل آستوریا

چرا هتل آستوریا  Astoria Hotel

هتل آستوریا هتلی چهار ستاره میان رده و در یک موقعیت عالی در مرکز شهر تاریخی تفلیس قرار گرفته است و از خیابان معروف روستاولی تنها 5 دقیقه فاصله دارد همچنین تا ایستگاه Funicular  ف200 متر فاصله دارد. با توجه به چهار ستاره بودن آن می‌توانید اقامتی خوب داشته باشید.

خدمات وامکانات هتل آستوریا  Astoria Hotel

هتل آستوریا خدمات و امکانات بسیاری برای رفاه شما ارائه کرده است؛  قابل ذکر است که کارکنان مجرب هتل آستوریا تفلیس علاوه بر زبان گرجستانی، توانایی صحبت کردن به چندین زبان زنده دنیا را مانند انگلیسی،‌ ترکی، کره ای، روسی، ترکی دارند. رستوران هتل به دلیل داشتن فضای دنج مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است همچنین منویی گسترده از انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد. صبحانه سلف سرویس هتل در سالن ناهار خوری ارائه شده و امکان درخواست صبحانه به اتاق نیز وجود دارد.
برای تماشای تلویزیون به لانژ اشتراکی بروید. از استعمال دخانیات در هر مکانی به جز قسمتی که به این منظور ایجاد شده است خودداری کنید لازم است بدانید ورورد حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز نمی‌باشد. در صورت نیاز به شسشتو می‌توانید به خدمات خشکشویی هتل سری بزنید. برای شنا و آبتنی در استخر سرپوشیده را نباید از یاد ببرید همچنین علاقه‌مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه بدنسازی تمرینات روزانه خود را انجام دهند. در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید از دستگاه ATM موجود در هتل بهره ببرید.
در هتل آستوریا به اینترنت وای فای در کل مجموعه دسترسی دارید. نیازی به پرداخت هزینه به منظور استفاده از آن نیست. همانند این سرویس، استفاده از پارکینگ هتل نیز کاملا رایگان است. به این ترتیب می‌توانید خودرویی کرایه کرده و آن را برای آسودگی خاطر در مکانی نزدیک به خود نگهداری کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل آستوریا  Astoria Hotel

هتل آستوریا 48 اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می‎‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری برقی اشاره کرد و برخی از آن‌ها دارای تراس اختصاصی هستند که چشم اندازه از مناظر اطراف را به نمایش می‌گذارند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره دولوکس 2 تخت یک نفره
- سوئیت با نمای شهر 2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره استاندارد - دسترسی معلولان 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دو نفره دولوکس 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا:

- فاصله تا  باغ گیاه شناسی تفلیس: حدود 1.2 کیلومتر
- فاصله تا  کلیسای سنت جورج: حدود 1.5 کیلومتر
- فاصله تا  کلیسای متخی: حدود 1.5 کیلومتر
- فاصله تا  سالن کنسرت تفلیس: حدود 1.5 کیلومتر
- فاصله تا  کلیسای سمبا: حدود 2 کیلومتر
- فاصله تا  میدان قهرمانان تفلیس: حدود 2.3 کیلومتر
- فاصله تا  سیرک تفلیس: حدود 2.5 کیلومتر
- فاصله تا  باغ وحش تفلیس: حدود 2.5 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل آستوریا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو اتو شویی نگهداری از چمدان تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2