آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آمارا پریمیر پالاس آنتالیا

هتل آمارا پریمیر پالاس آنتالیا
amara premier palace Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل آمارا پریمیر پالاس

چرا هتل آمارا پریمیر پالاس Amara premier palace Hotel؟

هتل آمارا پریمیر پالاس با طراحی مدرن برای تجربه‌ای به یاد ماندنی‌ است. هتل آمارا پریمیر پلاس به علت موقعیت مکانی مناسب نسبت به جاذبه‌های گردشگری و همچنین پذیرایی و ارائه خدمات به صورت 24 ساعته گزینه مناسبی برای تجربه‌ی سفری بی‌نظیر در شهر زیبای آنتالیا است.

امکانات هتل آمارا پریمیر پالاس:

در هتل "Amara Premier Palace" می‌توانید به دو استخر فضای باز رایگان، فصلی و مخصوص بزرگسالان و یک استخر سرپوشیده رایگان برای تمامی سنین به همراه پارک آبی، سرسره‌ها، بار کنار استخر، ساحل اختصاصی با حمام آفتاب دسترسی داشت. علاوه بر امکانات تفریحی ذکر شده می‌توان به مرکز اسپا، باشگاه ایروبیک، باشگاه شیرجه با هزینه، سالن بدن‌سازی مجهز به تمامی دستگا‌ه‌ها، قایق رانی و بولینگ با هزینه، دارت، زمین تنیس، اتاق ریلکسیشین، اتاق بخار، ماساژ، حمام ترکی، سونا، مرکز آرایشی و بهداشتی، رنگ مو، مانیکور، پدیکور و دیگر خدمات آرایشگاهی اشاره کرد. در رستوران‌های هتل غذا‌های سنتی و بین‌المللی برای انواع سلیقه‌ها به صورت سلف، آلاکارته و در صورت درخواست منو‌های رژیم غذایی ویژه سرو می‌شود؛ همچنین می‌توانید از بار و اسنک بار هتل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش داده و در کنار استخر، حمام آفتاب و ... میل کنید.
از امکانات موجود در لابی هتل می‌‌توان به پذیرش 24 ساعته، اینترنت بی‌سیم رایگان، حمل و نگهداری چمدان، تلویزیون، تبادل ارز و میز تور برای تهیه بلیط اشاره کرد. همچنین هتل دارای پارکینگ رایگان و امن برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر میکنند نیز می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آمارا پریمیر پالاس:

همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت وای فای رایگان و اینترنت کابلی پرسرعت با هزینه جداگانه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع (تهویه مطبوع مرکزی با توجه به شرایط آب و هوایی کار می‌کند)، مینی‌بار، گاوصندوق الکترونیکی، سشوار و کلیه لوازم حمام مورد نیاز می‌باشد. طراحی مدرن حس آرامش و تجمل را به شما القا می‌کند و باکیفیت ترین تخت خواب تضمینی برای خوابی آرام است.

- اتاق دونفره یا دوقلو با نمای دریا: 1 مبل تخت‌خوابشو/1 تخت دونفره بزرگ یا 2 تخت یک نفره

- اتاق خانوادگی دوبلکس: 1 تخت دو نفره بزرگ

- اتاق سوپریور با منظره دریا: 1 مبل تخت‌خوابشو/1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق لوکس با منظره کوه: 1 مبل تخت‌خوابشو/1 تخت دونفره بزرگ یا 2 تخت یک نفره

- اتاق سوپریور با نمای کوه: 1 مبل تخت‌خوابشو/1 تخت دو نفره بزرگ

- سوئیت ماه عسل: 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل آمارا پریمیر پالاستا:

- فرودگاه آنتالیا: 18.8 کیلومتر

- آکواریوم آنتالیا: 17.4کیلومتر

- موزه باستان شناسی آنتالیا: 25.1 کیلومتر

- دروازه هادریان: 28.7 کیلومتر

- مناره ییولی: 30.7 کیلومتر

- پارک کارالی اوغلو: 36.2 کیلومتر

- پارک ساحلی بلدیی: 0.9 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آمارا پریمیر پالاس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2