Limak Arcadia Golf Resort Antalya<br />هتل های آنتالیا

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

لیماک آرکادیا گلف ریزورت

هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا
limak arcadia golf resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت

چرا هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت Limak Arcadia Golf Resort Hotel ؟

هتل پنج ستاره لیماک آرکادیا گلف اند اسپورت ریزورت "Limak Arcadia Golf & Sport Resort" در شهر بلک آنتالیا و نزدیک به دریای مدیترانه واقع شده است و عضوی از زنجیره هتل‌‍‌های لیماک می‌باشد. بلک در ریویرای ترکیه که بیش از 300 روز آفتابی در سال را تجربه می‌کند، یکی از پرطرفدار ترین مناطق برای گذراندن تعطیلات بین توریست‌ها است که به سرعت در مسیر رشد قرار گرفته؛ "Limak Arcadia" در سال 1995 افتتاح شد و از آن زمان تا‌کنون سعی در جذب و ارائه بهترین و به روزترین خدمات به مسافران داشته است. لیماک آرکادیا که در یک جنگل کاج با یک باغ مدیترانه‌ای بزرگ واقع شده، ساحل شنی و اختصاصی خود را نیز دارد که آن را به  یک مقصد عالی خانوادگی تبدیل می‌کند. لیماک آرکادیا متشکل از یک ساختمان اصلی و چندین ساختمان کوچک تر در کنار آن است. هتل لیماک آرکادیا گلف اند اسپورت ریزورت به صورت "UALL" که نسل جدیدی از هتل‌های لوکس است پذیرای مهمانان خود می‌باشد. "UALL" به معنی در اوج کیفیت و نهایت دقت بودن تمام امکانات و خدمات هتل است.

امکانات هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت:

هتل در مجموع 5 استخر و یک ساحل شنی اختصاصی به طول 300 متر دارد. تمامی 5 استخر هتل رایگان هستند و نیازی به پرداخت هزینه‌ای جداگانه برای استفاده از آنها ندارید. در استخر شماره 1 ورود تمامی افراد بدون محدودیت سنی ازاد است این استخر سرپوشیده بوده، دارای استخر آب گرم با قابلیت استفاده و ارائه خدمات در تمامی فصول سال است. استخر شماره 2 برخلاف اسختر اول روباز است و به صورت فصلی فعالیت می‌کند در این استخر نیز ورود تمامی سنین آزاد بوده و کودکان نیز می‌توانند از این استخر استفاده کنند. از ویژگی‌های این استخر می‌توان به داشتن سرسره‌های آبی و چشم انداز آن با صندلی‌های آفتابگیر یا صندلی‌های ساحلی اشاره کرد، برای راحتی بیشتر یک بار مخصوص در کنار استخر ساخته شده تا مهمانان بتوانند با سفارش انواع مختلفی از نوشیدنی‌های سرد و گرم و نشستن در کنار چتر‌های آفتاب اقامت و خاطره زیبا‌تری را در این هتل پنج ستاره داشته باشند. 3 اسختر دیگر هتل نیز روباز، فصلی، دارای چشم اندازی زیبا، صندلی و چتر‌های آفتاب هستند که یکی از آنها برای راحتی و امنیت بیشر مخصوص کودکان بوده و ورود بزرگسالان به آن ممنوع است. دیگر تفریحات خاص این هتل عبارتند از: ایروبیک، تیراندازی با کمان، تجهیزات تنیس، مینی‌گلف، غواصی با هزینه اضافه، به علت نیاز به آموزش، اسب سواری، دوچرخه سواری، قایق رانی، دارت، موج سواری، تنیس روی میز و بیلیارد هستند که برای استفاده از بعضی از آنها باید به بیرون هتل مراجعه کنید. در لابی هتل پذیرش 24 ساعته بوده و کارکنان با صحبت به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، روسی و ترکی آماده خدمت رسانی به شما هستند. در صورت داشتن کودک برای راحتی بیشتر به شما کالسکه داده می‌شود و حمل و نگهداری چمدان از دیگر خدماتی است که به محض ورود در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما برای استفاده از خدماتی همانند: خشک‌شویی، اتوشویی، اجاره ماشین، رزرو تور، صندوق امانات و تبدیل ارز نیاز به هماهنگی با پذیرش هتل دارید.
در ساختمان اصلی مجموعه‌ای از مغازه‌ها و بوتیک‌ها برای خرید شما در دسترس است و شما برای خرید لزومی به گرفتن تاکسی و ماندن در ترافیک ندارید. 
چهار رستوران آلاکارته متنوع با رزرو از قبل برای مهمانان در دسترس است که آماده ارائه انواع مختلفی از غذا‌های محلی و بین‌المللی هستند در صورت درخواست مهمانان می‌توانند از منوی ویژه رستوران‌ها با هزینه جداگانه استفاده کنند. هرگز از سرگرمی‌های ارائه شده در "Limak Arcadia" شگفت‌زده نخواهید شد. فعالیت‌ها به لطف تیم انیمیشن هتل در طول روز و تا عصر ارائه می‌شوند. اگر می‌خواهید در تعطیلات تناسب اندام خود را حفظ کنید، لیماک آرکادیا یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در اختیارتان قرار می‌دهد. بعد از شام برنامه عصر هتل شروع می‌شود؛ در سالن آمفی‌تئاتر روزانه یک مینی دیسکو برگزار می‌شود که پس از آن یکی از رقص‌ها یا نمایش‌های کمدی بسیار محبوب اجرا می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت:

هتل دارای 465 اتاق است. بسیاری از اتاق‌ها دارای منظره فوق‌العاده دریا هستند یا به آبشار باشکوه پاموکاله و سرسره‌های آبی مشرف هستند.
ظرفیت کل لیماک آرکادیا 982 مهمان است. اتاق‌ها مدرن و شیک بوده و تمام اتاق‌های استاندارد کاملاً لمینت هستند. همه‌ آنها دارای حمام اختصاصی با وان و یا دوش، سشوار، خط تلفن مستقیم و متصل به پذیرش، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، مینی‌بار قابل شارژ، گاوصندوق و تهویه مطبوع با کنترل مرکزی هستند. اتاق‌های بزرگ همه دارای بالکن یا تراس با منظره دریا یا چشم‌اندازی از باغ‌های زیبای هتل هستند.

- اتاق استاندارد دابل یا دونفره: 2 تخت یک نفره/1 مبل تخت‌خوابشو یا 1 تخت دونفره/1 مبل تخت‌خوابشو

- اتاق دولوکس: 1 تخت یک نفره/1 تخت دونفره فوق‌العاده بزرگ/1 مبل تخت‌خوابشو

- اتاق دولوکس(2بزرگسال+2کودک): 1 تخت دونفره

- اتاق استاندارد دابل یا دونفره(2بزرگسال+2کودک): 1 تخت دونفره

- اتاق دونفره اکونومی: 2 تخت یک نفره

- اتاق سه تخته لوکس: 1 تخت یک نفره/1 تخت دونفره

- اتاق خانوادگی(3بزرگسال+1کودک): 1 تخت یک نفره/1 تخت دونفره بزرگ

- سوئیت با منظره دریا: یک اتاق خواب:1 تخت دونفره فوق‌العاده بزرگ/اتاق نشیمن: 2مبل تخت‌خوابشو

فاصله هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورتتا:

- تم پارک لند‌آف‌لجندز آنتالیا: 7.8کیلومتر

- بشار دودن آنتالیا: 28.1 کیلومتر

- مرکز اسکی هیپ ‌ناتیک: 22.2 کیلومتر

- دروازه هادریان آنتالیا: 43.5 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا: 43.4 کیلومتر

- شهربازی اکتور آنتالیا: 47.6 کیلومتر

- آکواریوم آنتالیا: 48.2 کیلومتر

- مرکز خرید آنتالیوم: 18.8 کیلومتر

- مرکز خرید هیسار: 18.9 کیلومتر

- مرکز خرید میرا آنتالیا: 20.4 کیلومتر

- گرند بازار لارا آنتالیا: 20.5 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2