Siam Elegance<br />هتل آنتالیا<br />سیام الگانس

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

سیام الگانس بلک آنتالیا

هتل سیام الگانس ریزورت اند اسپا آنتالیا
siam elegance resort & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل سیام الگانس ریزورت اند اسپا

چرا هتل سیام الگانس ریزورت اند اسپا Siam Elegance Resort & Spa Hotel؟

هتل پنج ستاره سیام الگانس ریزورت اند اسپا هتلی با معماری تایلندی در منطقه توریستی بلک و کنار دریای مدیترانه است. هتل سیام الگانس ریزورت اند اسپا هتلی با خدمات "ALL" است یعنی مجهز به انواع امکانات و خدمات رفاهی است که شما با پرداخت هزینه‌ی تور و رزرو هتل، هزینه استفاده از تمامی امکانات هتل را پرداخت کرده‌اید؛ به عبارت دیگر تمام وعده‌های غذایی، میان وعده‌ها و امکانات رفاهی و تفریحی هتل برای شما رایگان است. نزدیکی هتل به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید و داشتن ساحل اختصاصی از دلایل تمایز این هتل پنج ستاره برای گردشگران تور آنتالیا می‌شود.

امکانات هتل سیام الگانس ریزورت اند اسپا:

در ابتدای ورود به هتل شما با انواع مختفلی از امکانات رفاهی و تفریحی مواجه می‌شوید. اگر با ماشین شخصی به سفر رفته‌اید نگران امنیت و جای پارک برای خودرو خود نباشید زیرا هتل سیام الگانس ریزورت اند اسپا برای شما پارکینگی امن و رایگان را فراهم کرده است. برای دسترسی به خدماتی همچون: تهیه بلیط هواپیما و تور، خشک‌شویی و اتو‍‌شویی، حمل و نگهداری چمدان نیاز است به پذیرش هتل که به صورت 24 ساعته فعال و پاسخ‌گویی مهمانان هستند مراجعه کنید. اینترنت بی‌سیم رایگان درلابی، اتاق‌ها و تمام هتل در دسترس است. اگر قصد سفر بیزینسی را دارید هتل برای شما اتاق‌های جلسات و کنفراس با عایق صدا را در نطر گرفته است تا در ارامش و سکوت به گفت و گو بپردازید. هتل دارای فضای مخصوص استعمال دخانیات است و در صورت استعمال در محوطه هتل باید جریمه تخلف خود را بپردازید. از دیگر موارد ممنوع در این هتل ورود حیوانات خانگی است و شما اجازه بردن حیوانات خود به داخل هتل و اتاق‌ها را ندارید.

از امکانات تفریحی نیز می‌توان به زمین بازی بسکتبال، بیلیارد، والیبال ساحلی، باشگاه بدنسازی و دیگر ورزش‌های آبی و غیر آبی اشاره نمود. هتل دارای دو استخر روباز و یک استخر سرپوشیده درکنار کافی‌ شاپ با انواع نوشیدنی‌های خنگ به همراه پارک‌ آبی با سرسره‌های مخصوص بزرگسالان و کودکان است؛ همچنین مهمانان می‌توانند بعد از استفاده از امکانات تفریحی در مرکز اسپا، سونا، جکوزی، اتاق بخار، حمام ترکی و حمام آفتاب به استراحت بپردازند.
هتل برای کودکان نیز زمین بازی، استخر و کلوب کودکان با مربیانی دوره دیده تدارک دیده تا والدین بتوانند با خیال راحت از اقامت خود در هتل لوکس و پنج ستاره سیام الگانس ریزورت اند اسپا لذت ببرند.
در صورت علاقه شما می‌توانید در 4 رستوران هتل انواع غذا‌های سنتی و اصیل ترکی و همچنین طیف گسترده‌ای از غذا‌های بین‌المللی را به صورت بوفه باز یا منوی آلاکارته در کنار میز نوشیدنی سفارش و میل کنید.

انواع اتاق‌‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سیام الگانس ریزورت اند اسپا:

سیام الگانس دارای 523 واحد اقامتی با دکوراسیونی مدرن است. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر یخچال، مینی‌بار، بطری آب رایگان و قابلیت شارژ با هزینه اضافه، تلویزیون متصل به شبکه‌های ماهواره‌ای، میز کار، تلفن متصل به پذیرش، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، سیستم گرمایش، سیستم اعلاق حریق، سرویس و حمام اختصاصی همراه با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان با قابلیت شارژ دوباره، حوله و دمپایی به تعداد مهمانان و سشوار است؛ همچنین خدمات نظافت روزانه و رایگان ارائه می‌شود.
اتاق خانواده دوبلکس با بالکن/ سوئیت کوچک یک‌خوابه/ اتاق توئین یا دوبل استاندارد با منظره دریا

فاصله هتل سیام الگانس ریزورت اند اسپاتا:

- پلاژ بانوان بوغازکنت: 1.7کیلومتر

- باشگاه گلف بازان رابینسون نوبیلیس: 6 کیلومتر

- زمین گلف کورنلیا: 10.3 کیلومتر

- ساحل عمومی بلک: 8.6 کیلومتر

- پارک لند آف لجندز: 16.8 کیلومتر

- مرکز خرید فورسال‌مال: 14 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سیام الگانس ریزورت اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پزشک پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2