آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم
arta Hotel قشم
درجه هتل:
هتل آرتا

چرا هتل آرتا  Arta Hotel ؟

هتل چهار ستاره قشم آرتا در شرقی ترین نقطه قشم واقع شده است. چشم انداز این هتل مجلل به سمت دریای آبی آرام خلیج فارس است. در عرض چند دقیقه به راحتی می‌توانید به ساحل برسید. علاوه بر این، جاذبه‌های دیدنی جزیره مانند غارهای خربس و قلعه پرتغالی‌ها در نزدیکی این جزیره قرار دارند. همچنین می‌توانید بسیاری از وسایل‌های موردنیازتان را برای خانواده و دوستان خود با قیمت مناسب در مراکز خرید اطراف خریداری کنید. 

امکانات هتل آرتا Arta Hotel

هتل آرتا قشم نیز مانند بسیاری از هتل های ایران B&B می‌باشد و خدمات رفاهی متنوعی برای تمامی مهمانان در دسترس است که بعضی از آنها شامل هزینه می‌شوند. بر این اساس می‌توانید هر روز صبح یک صبحانه خوشمزه میل کنید. سرویس اتاق 24 ساعته در دسترس است علاوه بر این، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس روزانه همیشه در دسترس شما هستند. با رفتن به رستوران  داخل هتل شما می‌توانید انواع غذاهای محلی و ... را سفارش داده و از طعم بی نظیر آن ها لذت ببرید. 
 همچنین بعد از گشت گذار در شهر می‌توانید در کافه های این هتل انواع نوشیدنی های خنک و متنوع را سفارش دهید و خستگی را از تن خود بیرون کنید.  در این هتل شما می‌توانید با پرداخت هزینه ای اندک از ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوید. خوب است بدانید که اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان بوده و اقامت کودکان 3 الی 5 ساله هزینه نیم بها دارد. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند. همچنین در کافی شاپ هتل آرتا قشم می‌توانید از نوشیدن آبمیوه‌های متنوع لذت ببرید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. سرویس کرایه اتومبیل (بدون راننده) نیز در هتل موجود است. ضمنا اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل آرتا Arta Hotel

تعداد اتاق‌های این هتل حدودا 45 واحد مجزا می‌باشد که انواع مختلفی دارند. برخی از اتاق‌ها چشم انداز زیبای دریای نیلگون خلیج فارس را دارند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، یخچال، تلفن، وای فای و چای ساز هستند. حمام با تمام لوازم بهداشتی ضروری وجود دارد. سیستم تهویه مطبوع، بخاری و چیلر نیز برای دمای بهتر وجود دارد.

فاصله هتل تا

پارک ساحلی زیتون : 4 دقیقه
درگهان قشم : 18 دقیقه
اسکله شهید ذاکری : 5 دقیقه
جزایر ناز : 25 دقیقه
مرکز خرید سیتی سنتر قشم : 5 دقیقه
مسجد رمچاه : 20 دقیقه
بازار بین المللی ستاره : 21 دقیقه
معبد هندوها حدود : 120 دقیقه
دره ستارگان : 26 دقیقه
غارهای خربس : 15 دقیقه
عمارت کلاه فرنگی : 100 دقیقه
ایستگاه راه آهن : 120 دقیقه

امکانات و خدمات هتل آرتا ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات
اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2