آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش
international kish Hotel کیش
درجه هتل:
هتل بین المللی کیش

چرا هتل بین المللی کیش International Hotel Kish ؟

هتل بین‌المللی کیش در زمینی به مساحت ۱۶.۰۰۰ متر واقع در زیبا ترین و بهترین منطقه اقلیمی کشور، جزیره کیش در بهار سال 1396 افتتاح شد. ساختمان هتل در 14 طبقه بنا شده و دارای 342 اتاق و سوئیت با امکانات مناسب رفاهی است. موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی آسان آن به اسکله تفریحی کیش و لذت بردن از تماشای زیبایی‌های دریای نیلگون خلیج فارس گردیده است و هم چنین نزدیک به مراکز خریدی مانند مریم و ونوس است. هتل دارای فضایی سرسبز و زیبا است و علاوه بر آن در تمامی طبقات و رستوران هتل چشم اندازی وسیع با زاویه دید دریا و غروب خورشید در قلب جزیره مرجانی کیش واقع شده است. هتل بین‌المللی کیش تحت پوشش گروه هتل‌های بین‌المللی مهدسا کیش با سابقه درخشان در صنعت هتلداری ایران زمین همواره گزینه اول انتخاب میهمانان بین‌المللی، تجار، جهانگردان، مقامات ارشد سیاسی و فرهنگی و… بوده است.

امکانات هتل بین المللی کیش:

پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و فارسی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان با ظرفیت 27 خودرو برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود بوده و مهمانان می‌وانند با اجاره خودرو مورد علاقه خود به گردش در کیش بپردازند. اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها با سرعت محدود ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. استخر رایگان سربسته برای مهمانان فراهم شده است و می‌توانند از آن استفاده نمایند، سونا، جکوزی و .. نیز وجود دارند. انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن در مرکز اسپا هتل موجود است که با پرداخت هزینه‌های جداگانه انجام می‌شوند. امکانات غذاخوری هتل شامل یک رستوران اصلی و یک کافه‌‌شاپ می‌شود؛ رستوران هتل تمامی وعده‌های غذایی را با انواع منو‌های بوفه و آلاکارته در چند سبک ایرانی، دریایی و سنتی ارائه می‌کند. این رستوران قابلیت سرویس همزمان 200 نفره را دارد. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بین المللی کیش:

شما در هتل بین المللی کیش انتخابی از 336 اتاق با طراحی خوب شامل اتاق‌های "Single"،"Connect"، "Twin"، "Double"، "Triple" و "Suite" دارید و می‌توانید بر حسب نیاز و علاقه از بین آنها آزادانه انتخاب کنید. اتاق‌های هتل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند. لازم به ذکر است اتاق‌های یک تخته هتل فاقد پنجره هستند.

فاصله هتل بین المللی کیش تا:
- اسکله تفریحی: ۱٫۰۰۴ کیلومتر
- کوه نور: ۱٫۰۴۸ کیلومتر
- بولینگ مریم: ۱.۰۸۴ کیلومتر
- بازار پانیذ: ۱٫۱۵۰ کیلومتر
- فلای‌بورد: ۱.۲۹۶ کیلومتر
- کیبل‌ اسکی: ۱.۳۰۱ کیلومتر
- کارتینگ: ۱.۵۵۷ کیلومتر
- فست فود بولینگ مریم: ۲۷۵ متر
- رستوران سنتی بابا قدرت کیش: ۲۷۷ متر
- رستوران گیلک: ۳۰۲ متر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بین المللی کیش ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی نمازخانه اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2