آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تفلیس تاور تفلیس

هتل تفلیس تاور تفلیس
tbilisi tower Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل تفلیس تاور

چرا هتل تفلیس تاور Tblisi Tower Hotel

هتل تفلیس تاور یک هتل چهارستاره فوق‌العاده خوبی در تفلیس می‌باشد که می‌توانید در آن اقامتی کاملا ایده ال داشته باشید. اگر می‌خواهید در یکی از بهترین هتل‌های تفلیس اقامت کنید، این هتل گزینه مناسبی برای شما می‌باشد. از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی خوبی دارید؛ فاصله این هتل تا میدان مشهور آزادی حدودا 9 کیلومتر می‌باشد.

امکانات و خدمات هتل تفلیس تاور Tblisi Tower Hote

پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل فعالیت دارند و یکی از نقاط قوت این هتل تسلط همه پرسنل به زبان‌های گرجی و انگلیسی و روسی می‌باشد. ارائه امکانات و خدمات هتل تبلیسی تاور در حد هتل‌های چهار ستاره است. این هتل دارای یک استخر شنای سر پوشیده می‌باشد که برای شنا و آبتنی می‌توانید به آن‌جا بروید و خستگی بعد از یک روز طولانی را از بدن خود خارج کنید.
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که خودرو از هتل کرایه کردند نیز در نظر گرفته شده است.در ضمن خدمات فکس و فتوکپی نیز در هتل ارائه شده است.  برای تماشای دسته جمعی  تلویزیون به لانژ اشتراکی بروید. گفتنی است در هتل استعمال دخانیات مجاز نمی‌باشد به جز قسمت هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده است. برای رفت و آمد به نقاط مختلف و فرودگاه می‌توانید از سرویس شاتل فرودگاهی هتل استفاده کنید. علاوه بر خدمات ذکر شده خدمات خشکشویی و اتوشویی نیز در هتل صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل تفلیس تاور Tblisi Tower Hotel

هتل تفلیس تاور 87 اتاق دارد. اتاق‌ها همه عایق صدا هستند. نظافت روزانه اتاق ها، محیط تمیز و راحتی برای مهمانان فراهم می‌کند. از امکانات این اتاق ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، آب رایگان،مبل، میز، صندلی، اتو، میز اتو، تلفن، کمد لباس و رخت آویز اشاره کرد. تمامی واحدها دارای حمام خصوصی، سرویس بهداشتی فرنگی و امکانات جانبی نظیر دمپایی، سشوار، حوله و وسایل بهداشتی هستند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق سوپریور دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق سوپریور توئین 2 تخت یک نفره
- اتاق دولوکس یک نفره 1 تخت یک نفره
- سوئیت دو خوابه اتاق خواب 1::2 تخت یک نفره
- اتاق خواب 2::1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق سه تخته لوکس 3 تخت یک نفره

- اتاق سه نفره Comfort 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت سوپریور اتاق خواب 1::1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق خواب 2::1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

 فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان قهرمانان تفلیس: ۷ کیلومتر
- فاصله تا سالن کنسرت تفلیس:‌ ۸ کیلومتر
- فاصله تا تئاتر روستاولی: ۹.۴ کیلومتر
- فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۱۰ کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی: ۱۱ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل تفلیس تاور ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
استخر سرپوشیده
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
سیستم تهویه مطبوع قهوه/چای تلویزیون میزکار
استخر
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2