آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آمباسادوری تفلیس

هتل آمباسادوری تفلیس
ambassadori Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل آمباسادوری

هتل آمباسادوری  Ambassadori Hotel  

هتل آمباسادوری یک هتل پنج ستاره لوکس در منطقه سیتی سنتر شهر تفلیس واقع در کشور گرجستان است که در سال 2004 افتتاح شده و امکانات عالی در سطح هتل پنج ستاره به مهمانان خود ارائه می‌دهد. فضای لوکس و مجلل با دکوراسیون بسیار پر زرق و برق این هتل، تقریبا هر مسافری را شیفته خود می‌کند.

امکانات و خدمات هتل آمباسادوری  Ambasadori hotel 

این هتل دارای دو ساختمان مدرن و تاریخی جذاب است که در بخش تاریخی تمام طراحی ها به سبک سنتی و تاریخی هستند ؛ این بخش بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد.
پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و خدماتی مانند تبدیل ارز، نگهداری از چمدان‌ها، سرویس کرایه خودرو در این بخش انجام می‌شود. استخر هتل آمباسادوری سر پوشیده و مجهز به تصویه آب قوی است به طوریکه همواره آب استخر تمیز و زلال می‌باشد. در فضای باز هتل صندلی‌های آفتاب قرار دارد که مهمانان می‌توانند روی آن استراحت کنند و حمام آفتاب بگیرند.
سونا، جکوزی، مرکز ماساژ و اسپای مدرن و مجهز، مرکز تناسب اندام از دیگر امکانات تفریحی هتل آمباسادوری هستند. اگر با ماشین شخصی به این هتل می‌روید و یا قصد اجاره خودرو را دارید خوب است بدانید که هتل مجهز به پارکینگ اختصاصی می‌باشد ضمنا اینترنت وای فای رایگان در سر تا سر هتل قابل دسترس است.
اگر در مدت اقامت خود در هتل قصد برگزاری کنفرانس و یا جلسه کاری دارید، هتل این امکان را به شما می‌دهد و امکانات در اختیارتان می‌گذارد تا بتونانید جلسات و همایش‌های خود را انجام دهید.
هتل دارای دو رستوران Ambasadori  و Georgian و یک کافه Ambasadori می‌باشد که همراه با حرفه ای ترین آشپزهای روز دنیا آماده پذیرایی میهمانان تور گرجستان می‌باشند. در رستوران هتل آمباسادوری غذاهای بین‌المللی به ویژه غذاهای ایتالیایی به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. غذاهای محلی تفلیس را نیز می‌توانید در منوها پیدا کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل آمباسادوری  Ambasadori hotel 

این هتل دارای 121 واحد اقامتی است و همیشه رضایت مسافران از اتاق ها در حد عالی بوده است. اتاق‌ها با دکوراسیونی شیک و بی نظیر طراحی شده اند و خدمات عالی ارائه می‌دهند. از جمله امکانات می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، قهوه ساز و چای ساز، حمام با وان، لوازم بهداشتی، مینی بار، سیستم اعلام حریق و مبلمان در نشیمن اشاره کرد.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان آزادی 0.7 کیلومتر
- فاصله تا برج ساعت 38 متر
- فاصله تا پل صلح 0.5 کیلومتر
- فاصله تا بازار درای بریج تفلیس 0.9 کیلومتر
- فاصله تاخیابان پکینی 7.5 کیلومتر
- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس: 13 کیلومتر

- فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: 0.4 کیلومتر

- فاصله تا پارک پوشکین: 0.5 کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی: 0.5 کیلومتر
- فاصله تا کلیسای متخی: 0.7 کیلومتر
- فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: 0.9 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل آمباسادوری ‌
رستوران فروشگاه آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لوازم بهداشتی
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2