آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اسکای جورجیا تفلیس

هتل اسکای جورجیا تفلیس
sky georgia Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل اسکای جورجیا

هتل اسکای جورجیا Sky Georgia Hotel

هتل سه ستاره اسکای جورجیا در شهر تفلیس واقع شده است اسکای جورجیا در قسمت شمالی شهر و در نزدیکی دریاچه تفلیس و فاصله 5 دقیقه ای تا پارک ویک واقع شده است. اگر به دنبال هتلی با امکانات و قیمت مناسب هستید، هتل اسکای جورجیا را مد نظر قرار دهید. 

خدمات و امکانات هتل اسکای جورجیا Sky Georgia Hotel

با انتخاب این هتل، می‌توانید اقامتی راحت و بی دغدغه را سپری نمایید و از امکانات خوب آن بهره مند شوید. در رستوران هتل به دلیل داشتن فضای دنج مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است همچنین منویی گسترده از انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد. صبحانه سلف سرویس هتل در سالن ناهار خوری ارائه شده و امکان درخواست صبحانه به اتاق نیز وجود دارد. همچنین در فضای باز هتل نیز می‌توانید لحظاتی مفرح با دوستانتان سپری کنید. کلاس‌های یوگا؛ تور پیاده روی و تورهای محلی از دیگر سرگرمی‌هایی است که هتل برای مهمانان در نظر گرفته است تا از تک تک لحظات خود در طول اقامت خود در هتل لذت ببرند. توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی در هتل مجاز نمی‌باشد؛ ضمنا امکانات باربیکیو هم در هتل فراهم شده است. انبار چمدان میز تور و پذیرش 24 ساعته از دیگر امکانات هتل اسکای جورجیا می‌باشد. در صورت نیاز به شستشو می‌توانید از خدمات خشکشویی و اتو شویی هتل نیز بهره ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل اسکای جورجیا Sky Georgia Hotel

 هتل اسکای جورجیا دارای 19 اتاق‌ مجهز به تهویه مطبوع، کمد لباس، میز، وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی، تخت خواب‌های راحت و تجهیزات تهیه چای و قهوه است. در هر واحد برای راحتی میهمانان حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان در نظر گرفته شده است.

 انواع اتاق‌ها

- Junior Suite (2 Adults)
- Junior Suite (1 Adult)
- Suite

فاصله هتل تا

- فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس ۷.۵ کیلومتر
- فاصله تا بوستان رایک تفلیس ۷.۶ کیلومتر

- فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس گرجستان ۷.۸ کیلومتر

- فاصله تا باغ ملی گیاهشناسی گرجستان ۷.۹ کیلومتر

- فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس ۸.۰ کیلومتر 
- فاصله تا چاپخانه زیرزمینی استالین ۸.۸ کیلومتر
- فاصله تا مادر کارتلی یا کارتلیس دِدا تفلیس ۹.۵ کیلومتر
- فاصله تا مرکز خرید تفلیس مال ۱۰.۴ کیلومتر 
- فاصله تا مرکز خرید سیتی مال گلدانی تفلیس ۱۰.۵ کیلومتر
- فاصله تا مرکز خرید اوراسیا تفلیس ۱۱.۴ کیلومتر 

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اسکای جورجیا ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2