آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گلد استار تفلیس

هتل گلد استار تفلیس
gold star Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل گلد استار

چرا هتل گلد استار Gold Star Hotel

هتل چهار ستاره گلد استار یکی از منحصر به فرد ترین هتل‌های شهر تفلیس و بهترین انتخاب گردشگران و توریست های این شهر می‌باشد. این هتل در منطقه تفریحی و سرسبز چوگورتی همچنین در فاصله دو کیلومتری میدان آزادی قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل Gold Star Hotel

پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان استقبال می‌کنند و پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجستانی و روسی تسلط دارند و هر یک از این پرسنل آماده پاسخگویی به سؤالات مربوطه به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی هستند.
در رستوران هتل به دلیل داشتن فضای دنج مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است همچنین منویی گسترده از انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد. صبحانه به صورت بوفه هتل در سالن ناهار خوری ارائه شده و امکان درخواست صبحانه به اتاق نیز وجود دارد ضمنا اینترنت هتل در همه قسمت های ساختمان قابل دسترسی است و خدمات فکس و کپی نیز ارائه می‌شود.
میهمانان این هتل برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانند در کلاس آشپزی، تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری شرکت نمایند. برای رفت و آمد به نقاط مختلف شهری می‌توان از خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل هتل استفاده کرد. برای تماشای تلویزیون به لانژ اشتراکی بروید. از استعمال دخانیات در هر مکانی به جز قسمتی که به این منظور ایجاد شده است خودداری کنید.
به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند. این هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای گرجی و اروپایی را سرو می‌نمایید. لازم بذکر است امکانات باربیکیو با هزینه جداگانه در این هتل ارائه می‌شود همچنین فضای سبز موجود در این هتل زیبایی آن را دو چندان کرده است. از امکانات رفاهی و تفریحی متعدد و درجه یک این هتل می‌توان به باغ‌هایی زیبا، بالکن‌های آفتاب گیر، منطقه‌ای عالی و خوش آب و هوا برای پیکنیک و زمین تنیس اشاره کرد. 

اتاق‌ها و امکانات هتل گلد استار Gold Star Hotel

هتل گلد استار دارای 29 اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل گلد استار مجهز به امکانات رفاهی ویژه‌ای هستند از جمله این امکانات ویژه می‌توان به داشتن سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، داشتن مینی بار که مرتباً توسط کارکنان شارژ می‌شود. تلویزیون صفحه تخت اختصاصی، وای فای رایگان، تختخواب‌های لوکس و راحت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوب و … اشاره کرد. برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای شهر را به معرض نمایش می‌گذارد.

انواع اتاق‌ها

- Standard Double Room (یک تخت بزرگ) با ظرفیت دو نفر
- Standard Twin Room (یک تخت بزرگ) با ظرفیت دونفر
- Deluxe Double Room (یک تخت بزرگ ) با ظرفیت دونفر و دارای بالکن
- Family Room Garden View ( یک تخت دو نفره) با ظرفیت دو نفر و دارای بالکن ( نمای باغ)
- Economy Triple Room ( دو تخت یک نفره) با ظرفیت سه نفر
- Economy Twin Room ( دو تخت یک نفره) با ظرفیت دو نفره

فاصله هتل تا

- فاصله تا کافه استار طلای کافه / بار : 0 کیلومتر
- فاصله تا سوپر مارکت سوپر مارکت 2 مرحله : 0.1 کیلومتر
- فاصله تا رستوران مک دونالد : 0.3 کیلومتر
- فاصله تا بازار مرجانیشویلی : 0.3 کیلومتر
- فاصله تا بازار ایستگاه مترو مرجانیشویلی : 0.5 کیلومتر
- فاصله تا مرکز کافه / بار : 0.6 کیلومتر
- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس : 14.4 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گلد استار ‌
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اجاره خودرو اتو شویی سرویس لانژ خدمات تور و بلیط آرایشگاه
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لوازم بهداشتی گاو صندوق
تنیس ماساژ اجاره دوچرخه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2