آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش
gambron Hotel کیش
درجه هتل:
هتل گامبرون

چرا هتل گامبرون Gambron Hotel ؟

گامبرون به معنی خرچنگ و نام قدیمی بندرعباس در زمان حضور پرتقالی‌ها در این منطقه است. پس از بیرون راندن پرتغالی‌ها توسط شاه عباس صفوی نام بندر گامبرون به بندرعباس تغییر یافت . هتل گامبرون واقع در میدان ساحل کیش در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل از دو ساختمان A و B تشکیل شده است که در مجموع 160 اتاق را فراهم می‌کند. از مزایای هتل می‌توان به دسترسی راحت و مناسب به اماکن دیدنی جزیره از جمله ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خریدی همچون مریم، ونوس و مروارید اشاره کرد.

امکانات هتل گامبرون:

لابی هتل با ظرفیت 100 نفر 24 ساعته فعالیت می‌کند و پرسنل به زبان‌های انگلیسی و فارسی صحبت می‌کنند. می‌توانید در کافی‌شاپ بزرگ هتل با ظرفیت 60 نفر انواع نوشیدنی‌های سرد، گرم و قهوه‌ها را سفارش دهید و لذت ببرید. رستوران اصلی هتل در طبقه همکف قرار دارد که انواع غذا‌ها را با منو‌های بوفه و انتخابی امتحان کنید؛ صبحانه هر روز صبح با منوی بوفه باز در دسترس است و مهمانان می‌توانند کاملا رایگان از آن استفاده کنند، برای ناهار و شام نیز بسته به نوع اتاق رزروی شما وعده‌های ناهار و شام شامل هزینه‌های جداگانه یا رایگان می‌شوند. منوی شام و ناهار انتخابی بوده و می‌توانید از بین غذا‌های موجود یکی را انتخاب کنید. هتل ترانسفر یا خوش‌آمد گویی از فرودگاه تا هتل را نیز دارد که البته برای استفاده از این امکان باید قبل از پرواز ساعت پرواز و نام ایرلاین خود را با هتل در میان بگذارید و در غیر این صورت خدمات ترانسفر شامل شما نمی‌شود. پارکینگ برای مهمانانی که با خودرو وارد می‌شوند کاملا رایگان عرضه می‌شود و آنها بدون نیاز به هماهنگی و رزرو می‌توانند از پارکینگ امن هتل استفاده نمایند؛ این پارکینگ تنها برای 10 خودرو ظرفیت دارد. آسانسور نیز برای دسترسی آسان تر و راحت تر به طبقات قرار داده شده است. دیگر امکانات رفاهی هتل شامل خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گامبرون:

دوساختمان هتل در مجموع 160 اتاق را فراهم می‌کند که در مجموع 500 تخت را ارائه می‌کنند؛ اتاق‌ها دید و مناظر متفاوتی دارند برای مثال دید دریا، جزیره و محوطه هتل ؛ تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام به همراه اختصاصی دوش، لوازم بهداشتی نظیر حوله و دمپایی به صورت بسته بندی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی 32 اینچی با کانال‌های ماهواره‌ای و تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل گامبرون تا:
- بلوار ساحل: ۵۲۶ متر
- کوه نور: ۶۳۳ متر
- بازار مروارید: ۱ کیلومتر و ۱۷۲ متر
- کارتینگ: ۱ کیلومتر و ۱۸۵ متر
- بازار زيتون: ۱ کیلومتر و ۲۱۰ متر
- مرکز همایش های بین المللی: ۱ کیلومتر و ۲۶۲ متر
- اسکله تفریحی: ۱ کیلومتر و ۳۰۹ متر
- بولینگ مریم: ۱ کیلومتر و ۳۸۹ متر
- بازار پانیذ: ۱ کیلومتر و ۴۵۵ متر
- توتی فروتی: ۱ کیلومتر و ۵۴۸ متر
- بازار ونوس: ۱ کیلومتر و ۶۰۰ متر
- فلای بورد: ۱ کیلومتر و ۸۰۰ متر
- کیبل اسکی: ۱ کیلومتر و ۸۰۶ متر
- رويال مال: ۱ کیلومتر و ۸۱۱ متر
- ميدان پرديس: ۱ کیلومتر و ۸۶۸ متر
- بازار مريم: ۱ کیلومتر و ۸۸۳ متر
- بازار كيش مال: ۲ کیلومتر و ۶ متر
- پارک هنگام: ۲ کیلومتر و ۱۵۳ متر
- ميدان آبشار: ۲ کیلومتر و ۱۵۴ متر
- پلاژآقایان: ۲ کیلومتر و ۲۹۲ متر
- بازار مرجان: ۴ کیلومتر و ۵۰۶ متر
- حافظیه: ۴ کیلومتر و ۶۵۹ متر
- بيمارستان فوق تخصصي كيش: ۵ کیلومتر و ۲۲۹ متر
- باغ پرندگان: ۵ کیلومتر و ۸۸۶ متر
- فرودگاه بین المللی کیش: ۶ کیلومتر و ۷۶ متر
- پارک سیمرغ: ۶ کیلومتر و ۹۱ متر
- پارک دلفینها: ۶ کیلومتر و ۵۵۴ متر
- شهر زیرزمینی کاریز: ۶ کیلومتر و ۵۶۶ متر
- دهكده المپيك: ۶ کیلومتر و ۷۵۹ متر
- شهر باستانی حریره: ۶ کیلومتر و ۹۱۱ متر
- پدیده شاندیز: ۷ کیلومتر و ۲۳۵ متر
- آب انبار سنتی: ۷ کیلومتر و ۲۴۳ متر
- بازار پارس خلیج: ۹ کیلومتر و ۸۳ متر
- مركز خريد ديپلمات: ۹ کیلومتر و ۴۹۷ متر
- مجتمع گلف کیش: ۹ کیلومتر و ۶۸۶ متر
- بازار پديده: ۱۲ کیلومتر و ۴۹۹ متر
- کشتی یونانی: ۱۴ کیلومتر و ۹۵۲ متر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گامبرون ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه سالن کنفرانس نمازخانه خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه ویلچر دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار اینترنت در اتاق با هزینه جداگانه یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2