آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل صدف دبی

هتل صدف دبی
sadaf Hotel دبی
درجه هتل:
هتل صدف

چرا هتل صدف Sadaf Hotel ؟

اگر به دنبال یک هتل مقرون به صرفه در دبی هستید، به هتل صدف نگاه نکنید. این هتل سه ستاره اما نسبتا گران امکانات مختلف تفریحی و رفاهی را در دسترس مهمانان قرار می‌دهد. هتل صدف در نزدیکی برخی از مشهورترین مکان‌های دیدنی دبی، مانند بارانداز آبرا بر دبی (۰٫۸ مایل) و مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد (۰٫۹ مایل)، مقصدی عالی برای گردشگران است. به علاوه، در طول سفرتان، بازدید از موزه‌های تاریخی معروف مانند موزه اتحاد، موزه دبی و خانه شیخ سعید المکتوم را فراموش نکنید. در طول بازدید خود، حتما از یکی از رستوران‌های محبوب ماهی و چیپس دبی مانند "The Cheesecake Factory"، "McGettigan's DXB" و "The Dubliner's" دیدن کنید که همگی در فاصله کوتاهی از هتل صدف قرار دارند.

امکانات هتل صدف:

هتل صدف دارای استخر سربسته است، استخر هتل در تمامی زمان سال فعالیت می‌کند و شامل محدودیت سنی است؛ استفاده از استخر رایگان و ساعت فعالیت آن از 10 الی 19 می‌باشد. استراحتگاه شامل یک مرکز تناسب اندام، سونا و حمام ترکی نیز می‌شود. تخت و چترهای آفتاب در تراس آفتاب‌گیر موجود است. می‌توانید از خدمات ماساژ و درمان‌های زیبایی استفاده کنید یا با امکانات تفریحی مانند دارت و تنیس روی میز سرگرم شوید. اگر تجاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز و سالن‌های مجهز ویدئوکنفرانس و دارای عایق صدا در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. پذیرش 24 ساعته پذیرای مهمانان است دسترسی به اینترنت رایگان برای مهمانان در تمامی نقاط عمومی و اتاق‌های هتل صدف ارائه می‌شود. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل صدف:

اتاق‌های هتل صدف محیطی مناسب را برای اقامتی کوتاه ارائه و تضمین می‌کنند؛ تمامی اتاق‌ها با امکاناتی همچون تلویزیون، سیستم گرمایش مرکزی، تهویه مطبوع، تلفن، حمام‌ها با دوش اختصاصی و همچنین حوله و دمپایی به تعداد نفرات اتاق مجهز شده‌اند.

فاصله هتل صدف تا:
- رستوران الزهره والعندلیب: 210 متر
- رستوران فست میل: 663 متر
- فست فود کی اف سی (میدان بانیاس): 756 متر
- رستوران ژاپنی کریکساید: 902 متر
- هتل جنراد: 206 متر
- هایت پلیس دبی الوصل دیستریکت: 207 متر
- هتل پانوراما دیره: 237 متر
- هتل سوئیس اوتل الغریر: 258 متر
- میدان ماهی: 257 متر
- مرکز خرید گیفت ویلیج: 722 متر
- موزه ایلوژنز: 1.1 کیلومتر
- مرکز ارتباط فرهنگی شیخ محمد: 1.5 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 5.5 کیلومتر
- فرودگاه اس بی پی کریک دبی: 3.5 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 44.7 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل صدف ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2