آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اکسلسیور و اسپا باکو

هتل اکسلسیور و اسپا باکو
excelsior & spa baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل اکسلسیور و اسپا باکو

چرا هتل اکسلسیور و اسپا باکو Excelsior Hotel & Spa Baku ؟

"Excelsior Hotel & Spa Baku" یک مکان دیدنی مجلل و پنج ستاره در شهر باکو، که همیشه مورد علاقه افراد مشهور و سیاستمداران جهان بوده است. هتل اکسلسیور و اسپا باکو سنت و نوآوری را با لوکس مدرن و لمس قدمت ترکیب می‌کند. هتل اکسلسیور دسترسی آسان به مراکز تجاری، خرید و سرگرمی را ارائه می‌دهد و فرودگاه بین المللی حیدر علی اف و مرکز نمایشگاه باکو تنها 20 دقیقه با هتل فاصله دارند. هتل اکسلسیور شامل 61 اتاق و سوئیت مهمان است که با طراحی زیبا و طعم لوکس تزئین شده‌اند.

امکانات هتل اکسلسیور و اسپا باکو:

"AURA" که مجلل‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز تندرستی باکو است در هتل اکسلسیور قرار دارد و دارای جدیدترین باشگاه ورزشی با تکنولوژی پیشرفته با تجهیزات ورزشی پیشرفته، پیست آهسته دویدن، زمین تنیس، زمین اسکواش، پینگ پنگ/تنیس روی میز، استخر سرپوشیده به اندازه المپیک است. رختکن مردان و زنان مجزا با کمدهای الکترونیکی که شامل؛ سونا، اتاق بخار، دوش‌های معمولی و اتاق‌های آرامش است. می‌توانید از انواع درمان‌ها و ماساژهای ماساژورهای حرفه‌ای شرقی و محلی هتل در یکی از 6 اتاق درمان مرکز اسپا لذت ببرید. مرکز تجاری یک تسهیلات همه جانبه چهار اتاق جلسه خصوصی "Excelsior" برای پاسخگویی به نیازهای تجاری شما ارائه می‌دهد. مرکز تجاری دسترسی به اینترنت پرسرعت، خدمات منشی، خدمات پیک، فتوکپی، چاپ و اسکن و اتاق هیئت خصوصی تا 12 نفر را ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌ها مجهز به آخرین تجهیزات صوتی و تصویری با تکنولوژی بالا هستند. امکانات غذاخوری هتل شامل رستوران‌ها و بار‌های متنوع می‌شود که انواع غذا‌های محلی، بین‌المللی و دریایی را با منو‌های بوفه و انتخابی ارائه می‌دهند؛ صبحانه هر روز در رستوران اصلی هتل با منوی بوفه برای تمامی مهمانان به صورت رایگان سرو می‌شود؛ دیگر رستوران‌ها در وعده‌های ناهار و شام پذیرای مهمانان هستند و برای استفاده شامل هزینه‌های جداگانه‌ای برای هر نفر می‌شوند؛ بار هتل نیز در لابی قرار دارد، البته علاوه بر بار لابی باراستخر نیز در کنار استخر و مرکز "AURA" موجود است که انواع نوشیدنی‌ها و دسر‌ها را برای شما آماده می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل اکسلسیور و اسپا باکو:

اتاق‌های هتل اکسلسیور و اسپا باکو انواع مختلفی با اندازه‌های 24 تا 75 متر دارند؛ اتاق‌ها با مبلمانی سفید کرم چوبی در کنار تابلو‌هایی بزرگ از تصاویر انسان و ... تزئین شده‌اند و محیطی آرام و زیبا را برایتان فراهم می‌کنند؛ اتاق‌ها تمامی امکانات رفاهی لازم مانند حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، آییده، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای و تلفن با خط مستقیم ها را در اختیارتان قرار می‌دهد و شما دیگر لازم به بیرون رفتن ندارید و در صورت نیاز به وسیله و به‌وجود آمدن مشکلی می‌توانید تنها با یک تماس از طریق تلفن متصل به پذیرش مشکل خود را در سریع ترین زمان ممکن حل و فراهم کنید. 

فاصله هتل اکسلسیور و اسپا باکو تا:
- پارک سمیر خاسیف: 450 متر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 450 متر
- باغ شهریار: 1.2 کیلومتر
- پارک نریمانوف: 1.2 کیلومتر
- موزه هنر مدرن باکو: 1.6 کیلومتر
- پارک دده گورگود: 1.9 کیلومتر
- پارک بندر باکو: 1.9 کیلومتر
- باغ صمد وورگون: 2 کیلومتر
- رستوران ویلا باغ: 150 متر
- رستوران کولوسئوم: 300 متر
- میدان آزادی: 2.5 کیلومتر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 3.5 کیلومتر
- میدان فواره: 3.6 کیلومتر
- برج دختر: 3.9 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 4 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 4.2 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 4.6 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 4.9 کیلومتر
- برج های شعله: 5 کیلومتر
- میدان پرچم: 6 کیلومتر
- ایستگاه مترو نریمان نریمانوف: 1.3 کیلومتر
- ایستگاه قطار باکو: 2 کیلومتر
- بازار قطار: 2.4 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 17 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 28 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اکسلسیور و اسپا باکو ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق رمپ خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
سونا چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2