آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل قفقاز باکو سیتی و رزیدنسز باکو

هتل قفقاز باکو سیتی و رزیدنسز باکو
qafqaz baku city & residences Hotel باکو
درجه هتل:
هتل قفقاز باکو سیتی و رزیدنسز

چرا هتل قفقاز باکو سیتی و رزیدنسز QafqaZ Baku City Hotel & Residences ؟

هتل چهار ستاره قفقاز باکو سیتی و رزیدنسز که دارای نمای شیشه‌ای مدرن و  یک منطقه اسپا بزرگ با اتاق‌های زیبا است در قلب منطقه تجاری و مرکز شهر باکو واقع شده و به راحتی با ماشین و حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است. هتل تنها 30 دقیقه پیاده تا شهر قدیمی باکو فاصله دارد. ملک یک سبد میوه رایگان در اتاق‌ها برای مهمانان ارائه شده ‌است.

امکانات هتل قفقاز باکو سیتی و رزیدنسز:

صبحانه بوفه باز هتل هر روز صبح از ساعت 7 الی 10 در رستوران بزرگ متروپل با سقف بلند هتل ارائه می‌شود که تمامی مهمانان می‌توانند رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه یا رزرو قبلی از آن استفاده نمایند. ناهار و شام نیز سرو می‌شوند. در صورت داشتن این خدمات بر روی اتاقی که رزرو می‌کنید شام و ناهار نیز همانند صبحانه رایگان اما با تفاوت در نوع منو که به صورت انتخابی است ارائه می‌شود و در صورت نداشتن این خدمات برای هر نفر شامل هزینه‌ می‌شود. یک مرکز تفریحی نیز در طبقه شانزدهم هتل قرار دارد که دارای یک سالن تناسب اندام "Technogym"، سونا، حمام ترکی، جکوزی های بزرگ و یک منطقه استراحت است. تمامی امکانات گفتهش ده شامل هزینه جداگانه می‌شوند. یک مرکز تجاری کوچک برای انواع برنامه‌ها و جلسه‌ها در دسترس است؛ این مرکز شامل هزینه جداگانه شده و خدماتی نظیر اینترنت پرسرعت کابلی، پذیرایی، دو سالن دارای عایق صدا و سیستم ویدئوپروژکتور است. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و نقاط عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل قفقاز باکو سیتی و رزیدنسز:

هتل دارای 325 اتاق مهمان و اقامتگاه مجهز به‌سبک کلاسیک است که با رنگ‌های قهوه‌ای زیبا غنی تزئین شده‌اند؛ 325 اقامتگاه شامل اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های سوپریور، سوئیت‌های جونیور، سوئیت‌های اجرایی و یک سوئیت و اقامتگاه رویال می‌شود. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل قفقاز باکو سیتی و رزیدنسز تا:
- میدان پیروزی: 1.1 کیلومتر
- پارک یاسامال: 1.1 کیلومتر
- باغ ازمیر: 1.3 کیلومتر
- پارک سویل گازیوا: 1.6 کیلومتر
- منطقه موسابیف: 2 کیلومتر
- پارک افسران: 2.1 کیلومتر
- میدان فواره: 3.3 کیلومتر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 3.6 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 3.7 کیلومتر
- برج دختر: 3.8 کیلومتر
- میدان آزادی: 4 کیلومتر
- برج های شعله: 4.2 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 4.4 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 4.5 کیلومتر
- میدان پرچم: 6 کیلومتر
- ایستگاه قطار باکو: 3.4 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 21 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 33 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل قفقاز باکو سیتی و رزیدنسز ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2