آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گراند باکو سنترال پارک باکو

هتل گراند باکو سنترال پارک باکو
grand baku central park Hotel باکو
درجه هتل:
هتل گراند باکو سنترال پارک

چرا هتل گراند باکو سنترال پارک Grand Hotel Baku Central Park ؟

هتل گراند باکو سنترال پارک که در مرکز شهر باکو واقع شده است، خدمات حرفه ای را با استانداردهای بالای اقامتی به مهمانان ارائه می دهد تا راحتی را احساس کنند. یکی از دلایل محبوب بودن هتل  دسترسی عالی به جاذبه‌های توریستی و گردشگری است. شما تنها 10 دقیقه پیاده تا شهر قدیمی باکو فاصله دارید. از دیگر دلایل محبوبیت آن مقرون به صرفه بودن اقامت در این هتل است.

امکانات هتل گراند باکو سنترال پارک:

در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. بار و کافی‌شاپ هتل 24 ساعته فعالیت می‌کند و هر زمان به بخواهید می‌توانید سفارش دهید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گراند باکو سنترالپارک:

اتاق‌های هتل گراند باکو با فضای داخلی بزرگ و رنگ‌های گرم دکوراسیون شرقی دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل گراند باکو سنترال پارک تا:
- میدان فواره ها: 750 متر
- موزه ادبیات آذربایجان نظامی: 800 متر
- کاخ اسماعیلیه: 850 متر
- پارک سابیر : 850 متر
- باغ آکسوندوف: 900 متر
- رستوران جيشتخانه مه و قفي باص: 100 متر
- کافه/بارتندر: 150 متر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 1.1 کیلومتر
- پارک افسران: 1.1 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 1.2 کیلومتر
- برج دختر: 1.3 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 1.9 کیلومتر
- برج های شعله: 1.9 کیلومتر
- میدان آزادی: 1.9 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 2.5 کیلومتر
- میدان پرچم: 3.7 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 3.9 کیلومتر
- ساحل دلفین: 9 کیلومتر
- ایستگاه متروی مترو نظامی: 400 متر
- ایستگاه قطار باکو: 1.8 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 21 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 32 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گراند باکو سنترال پارک ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافه بار اعلام حریق رمپ خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2