آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لاسوس پالاس شیشلی استانبول

هتل لاسوس پالاس شیشلی استانبول
lausos palace sisli Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل لاسوس پالاس شیشلی

چرا هتل لاسوس پالاس استانبول Lausos Palace Hotel

هتل لاسوس پالاس استانبول Lausos Palace Hotel  یک هتل پنج ستاره در منطقه شیشلی استانبول در کشور ترکیه است که یکی از لاکچری ترین هتل‌های پنج ستاره استانبول محسوب می‌شود. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل از خیابان استقلال استانبول ۰.۴ و از میدان تکسیم استانبول ۰.۴ کیلومتر فاصله دارد. هتل لاسوس پالاس استانبول با محله شیک و جذاب نیشان تاشی که پر از فروشگاه‌ها و کافه‌های جذاب است مشهور می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل لاسوس پالاس استانبول Lausos Palace Hotel

این هتل، تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند.  یک کانتر گردشگری نیز در هتل لاسوس پالاس استانبول وجود دارد که مهمانان می‌توانند گشت‌های شهری خود را با مسئولین آن هماهنگ کنند و یا از آن‌ها بخواهند که مقدمات اجاره ماشین را برایشان تدارک ببینند.

اگر احساس خستگی می‌کنید می‌توانید به بخش کتابخانه هتل که در بخش لابی قرار گرفته بروید و به خواندن کتاب مشغول شوید و یا برای شنا و آبتنی به استخر بروید. استخر سرپوشیده هتل به خصوص برای کسانیکه در طول پاییز و زمستان می‌خواهند از شنا کردن لذت ببرند مکان مناسبی است و در کنار استخر نیز یک باشگاه تناسب اندام نیز تعبیه شده است و علاقه مندان می‌تونند در آن تمرینات ورزشی خود را انجام دهند و یکی از مزیت های این که ارزش خرید خرید بلیط را دارد داشتن بخش ماساژ، حمام ترکی، سونا و اسپا است که شما با گذراندن ساعاتی در آن‌جا، خستگی‌هایتان از بین ‌می‌رود و حس شادابی و طراوت را به خود هدیه می‌دهید.
در رستوران هتل لاسوس پالاس شیشلی می‌توانید صبحانه‌ای مفصل و خوراک‌هایی لذیذ را در وعده‌های غذایی مختلف میل کنید و لذت ببرید. در کافی‌شاپی هم که در فضای باز و سرسبز در محوطه هتل لاسوس پالاس شیشلی قرار دارد، می‌توانید ساعاتی خوش و خاطره‌انگیز را در کنار خانواده و همراهان خود سپری کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل لاسوس پالاس استانبول Lausos Palace Hotel

در هتل لاسوس پالاس استانبول 128 اتاق برای مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق‌های هتل لاسوس پالاس استانبول دارای امکانات مدرن هستند و دسترسی به وای فای رایگان در آن‌ها برای مهمانان مهیا شده است. همچنین کلیه اتاق‌های میهمانان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارد. برخی اتاق‌ها نیز دارای بالکن اختصاصی رو به شهر دارند. 

انواع اتاق‌ها:

- اتاق‌های استاندارد با یک تخت سینگل و ۲۰ متر مربع مساحت

- اتاق‌های استاندارد با تخت دابل و به مساحت ۲۸ متر مربع

- اتاق‌های دلوکس با تخت دابل با ۳۲ متر مربع مساحت

- اتاق‌های دلوکس سه نفره با ۳۸ متر مربع

- اتاق‌های جونیور سوئیت و اتاق‌های خانوادگی با ۳۸ متر مربع مساحت

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۱ کیلومتر

- فاصله هتل تا دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال: ۳ کیلومتر

- فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۳.۲ کیلومتر

- فاصله هتل تا موزه معصومیت استانبول: ۳.۷ کیلومتر

- فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۴.۶ کیلومتر

- فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۵.۶ کیلومتر

- فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۵.۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **


برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لاسوس پالاس شیشلی ‌
رستوران رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی
استخر سرپوشیده ماساژ اجاره دوچرخه سونا حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2