آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند هالیک استانبول

هتل گرند هالیک استانبول
grand halic Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل گرند هالیک

چرا هتل گرند هالیک Grand Hotel Halic

هتل گرند هالیک استانبول Grand Hotel Halic یک هتل چهار ستاره در منطقه شیشانه استانبول در کشور ترکیه است و از جمله مجهز ترین هتل‌های استانبول است که نسبتا قیمتی بالا تر نسبت به هتل‌های معمولی دارد. از لحاظ مکانی این هتل در مرکز منطقه ی بیک اوغلو در استانبول قرار گرفته و منظره ای رو به خلیج و دریای زیبای گلدن هورن دارد.

خدمات و امکانات هتل گرند هالیک Grand Hotel Halic 

هتل، تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند. در هتل  یک کانتر گردشگری نیز در هتل لاسوس پالاس استانبول وجود دارد که مهمانان می‌توانند گشت‌های شهری خود را با مسئولین آن هماهنگ کنند و یا از آن‌ها بخواهند که مقدمات اجاره ماشین را برایشان تدارک ببینند.
صبحانه هتل گرند هالیک هر روز صبح به صورت سلف سرویس سرو خواهد شد در این رستوران مجلل و زیبا، انواع غذاهای بین‌المللی و همچنین غذاهای ترکی در وعده‌های عنوان ناهار و شام سرو می‌شود. در رستوران Bogazici   با ظرفیت 350 می‌توانید صبحانه را به صورت بوفه میل کنید و در رستوران  ADALI که در طبقه هشتم هتل بر روی بام هتل قرار دارد می‌توانید از میل کردن غذا همراه با چشم انداز خلیج گلدن هورن و صدای گوش نواز موسیقی لذت ببرید. کافه بار رود دِ پِرا Rude de Pera در لابی هتل نیز انواع نوشیدنی‌های محلی و انواع قهوه های سنتی را سرو می‌کند.
هتل گرند هالیک با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و  اتاق میتینگ گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. همچنین نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله های ارزشمند خود را در آن بگذارید.
برای علاقه مندان به ورزش یک مرکز تناسب اندام در نظر گرفته شده است و استخر سرپوشیده ی این باشگاه مکانی ایده آل برای رفع خستگی است. با ماساژهای حمام ترکی استرس روزانه ی خود را از بین ببرید. باشگاه تندرستی هتل گرند هالیک برای تعطیلات شما سرویس هایی استثنائی تدارک دیده است. سونا، حمام ترکی و خدمات ماساژ در این باشگاه در اختیار شما خواهند بود.

اتاق‌ها و امکانات هتل گرند هالیک  Grand Hotel Halic

هتل در مجموع دارای 81 اتاق می باشد و همه اتاق‌ها با رنگ های طبیعی و مبلمان چوبی و مدرن تزئین شده اند. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

انواع اتاق‌ها:

اتاق با چشم انداز خلیج GOLDEN HORN 
اتاق با چشم انداز شهر
اتاق دلوکس گوشه با چشم انداز خلیج GOLDEN HORN
فاصله هتل تا:
فاصله هتل تا موزه پرا: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۱.۶ کیلومتر

ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **
برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند هالیک ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2