آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ماتیات استانبول

هتل ماتیات استانبول
matiat Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل ماتیات

چرا هتل ماتیات استانبول؟

هتل ماتیات استانبول Matiat Hotel Istanbul یک هتل چهار ستاره در منطقه مارمارای استانبول است که با امکانات مناسبی که به مهمانان ارائه می‌دهد، اقامتی دنج و آرام را برای آن‌ها رقم می‌زند.

امکانات هتل ماتیات:

پذیرش هتل ماتیات به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کنند و مهمانان می‌توانند برای گرفتن اطلاعات، اجاره خودرو، خدمات تور و بلیط  و سرویس ترانسفر فرودگاهی که البته شامل هزینه اضافه می‌شود به این بخش مراجعه نمایند. آسانسور برای جا به جایی بین طبقات در هتل قرار داده شده است و امکاناتی نظیر خشک شویی و اتو شویی نیز با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شود. امکان برگزاری جلسات و کنفرانس نیز در این هتل برقرار است. رستوران هتل ماتیات انواع غذا‌های محلی و بین المللی را به همراه موسیقی زنده ارائه می دهد. سالن بدن سازی هتل نیز با تجهیزاتی عالی به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرد. مجموعه آب گرم و سونای هتل هم برای امور درمانی و تسکین درد ها بهترین مکان می باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل ماتیات:

هتل ماتیات استانبول دارای 53 واحد اقامتی با دیدی از شهر هستند. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، حمام به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، چای ساز و قهوه ساز هستند.

فاصله فرودگاه تا:

_ فرودگاه بین المللی آتاتورک: 12 کیلومتر

_ مسجد قلندر خانه: 1.3 کیلومتر

_ مسجد ایا صوفیه: 1.8 کیلومتر

_ مرکز خرید هیستوریا: 1.8 کیلومتر

_ گرند بازار: 1.8 کیلومتر

_ بازار آراستا: 2.7 کیلومتر

_ قصر توپکاپی: 40 دقیقه

_ مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی: 7.2 کیلومتر می‌باشد.

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

 


امکانات و خدمات هتل ماتیات ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو دستگاه واکس کفش فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام قهوه/چای لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
سونا بیلیارد
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2