آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کروانسرای استانبول

هتل کروانسرای استانبول
kervansaray Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل کروانسرای

چرا هتل کروانسرای Kervansaray Hotel

هتل کروانسرای استانبول به عنوان هتلی چهار ستاره در قلب شهر استانبول در منطقه ای به نام بی اوغلو قرار دارد که به میدان استقلال و خیابان تقسیم بسیار نزدیک است. بدین جهت این هتل در میان مسافران محبوبیت خاصی داشته و در نتیجه گزینه ای عالی برای دوستداران خرید و تفریح به شمار می‌رود. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در منطقه توریستی و پذ رفت‌ و آمد استانبول قرارا گرفته است.

خدمات و امکانات هتل کروانسرای Kervansaray Hotel

این هتل، تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند. کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب و آموزش دیده مسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی، فارسی می‌باشند و از این بابت نگران ارتباط گرفتن با آن‌ها نباشید. برای خدمات تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی هتل نیز سری بزنید و به پول رایج ترکیه دسترسی داشته باشید. این هتل پارکینگ ندارد ولی نگران نباشید چرا که در نزدیکی هتل پارکینگ غیر رایگان وجود داشته و می‌توانید اتومبیل‌تان را در آن‌جا پارک کنید.
رستوران ” Marmara”  هتل در طبقه زیر زمین قرار گرفته است با ظرفیت 120 نفر منویی از انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را وعده‌های نهار و شام برای مهمانان سرو می‌کند و همچنین در هتل کروانسرای استانبول صبحانه به صورت سلف برای مسافرین سرویس سرو می‌‌شود. کافه ” LOBBY”  در لابی هتل نوشیدنی‌های متفاوت سرو می‌کند.
 توجه داشته باشید که اجازه استعمال سیگار در اتاق‌های این هتل را ندارید همچنین نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. نزدیکترین فرودگاه به هتل کروانسرای، فرودگاه استانبول آتاتورک، با فاصله 15 کیلومتری می‌باشد که از طریق شاتل فرودگاهی هتل در دسترس است.
در هتل نیز یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است که بسیار لوکس است وعلاقه مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند علاوه بر باشگاه یک استخر سرپوشیده در هتل ساخته شده است که بخش‌های جداگانه ای نیز با عمق استاندارد برای بچه ها فراهم شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل کروانسرای Kervansaray Hotel

این هتل دارای 61 اتاق و 5 سوئیت می‌باشد. اتاق‌های هتل بسیار مدرن و مجهز می‌باشند، هر که کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن دارند. این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی استخر یا شهر می‌باشند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده است؛ همچنین نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق دوبل یا توئين استاندارد

- اتاق تریپل، سوئيت

- اتاق سینگل استاندارد

- اتاق دوبل دولوکس 

- اتاق سینگل دولوکس

- اتاق دولوکس تریپل

فاصله هتل تا:

- فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۲.۱ کیلومتر

- فاصله تا برج گالاتا: ۳ کیلومتر

- فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۱ کیلومتر

- فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۶ کیلومتر

- فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۶.۶ کیلومتر

- فاصله تا کاخ توپکاپی: ۸.۷ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کروانسرای ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت روزنامه ویلچر خدمات معلولین دستگاه واکس کفش فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2