آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل البندر روتانا دبی

هتل البندر روتانا دبی

چرا هتل البندر روتانا دبی Al Bandar Rotana – Dubai Creek ؟

"Al Bandar Rotana" که در ساحل شمالی نهر دبی، آبراه پر رونقی که از قلب شهر می‌گذرد، یک هتل پنج ستاره با چشم اندازی عالی در کنار آب است. این هتل کنار آب که در جاده بانیاس در یکی از برجسته‌ ترین مناطق تجاری دبی واقع شده است، تنها چند دقیقه با جاده تا شلوغ‌ ترین فرودگاه جهان، بین‌المللی دبی، و همچنین مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد.

امکانات هتل البندر روتانا دبی:

"Al Bandar Rotana" هتلی چشمگیر و فوق مدرن است که در یک مکان عالی در کنار آب در قلب اصلی شهر منتظر شماست. این ملک پنج ستاره زیبا که در مرز نهر دبی قرار دارد، هم برای مسافران تجاری و هم برای مسافران تفریحی ایده آل است. شما به جاذبه‌های مختلفی مانند باشگاه گلف و قایق بادبانی نهر دبی، دلفیناریوم دبی در کریک پارک و بندر جدید "Rise Dubai Creek" نزدیک خواهید بود. پذیرش 24 ساعته بوده و کارکنان با زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی و عربی با شما صحبت می‌کنند و آماده خدمت رسانی هستند از دیگر خدمات ارائه شده می‌توان به سرویس‌های خشک‌شویی و اتوشویی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات و صرافی برای تبادل ارز و دسترسی آسان و راحت به پول رایج کشور اشاره نمود. وای‌فای رایگان در تمامی هتل و اتاق‌ها در دسترس است. در صورت به همراه داشتن خودرو می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل بدون نیاز به رزرو قبلی استفاده نمایید. اگر تجاری سفر کرده‌اید و نیاز به برگذاری جلسه دارید، خدماتی همچون اتاق‌ها و سالن‌های کنفرانس و امفی‌تئاتر مجهز به پروژکتور و عایق صدا برای شما فراهم شده که با پرداخت هزینه‌ای می‌توانید از آنها استفاده نمایید؛ هتل دارای استخر روباز فصلی به همراه بار، صندلی‌های ماساژ و تخت‌های ویژه حمام آفتاب در کنار آن است، بعد از تفریح در استخر می‌توانید به مرکز استراحت و اسپا رفته و استراحت کنید. در کنار مرکز اسپا سونا، جکوزی و یک مرکز تناسب اندام تمام مجهز ساخته شده و شما می‌توانید به صورت تماما رایگان از آنها استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل البندر روتانا دبی:

تمامی 190 اتاق و سوئیت با منظره‌ای خیره کننده از شهر از شما پذیرایی می‌کنند. همه اقامتگاه‌های هتل دارای دسترسی رایگان وای‌فای پرسرعت و تلویزیون‌های هوشمند LCD، و همچنین محصولات ممتاز و روپوش‌های مخملی و دمپایی در حمام هستند. بسیاری از آنها منظره پانوراما از شهر، مراکز خرید و ... را ارائه می‌دهند و همه دارای بالکن خصوصی هستند. کسانی که اتاق‌های ویژه را رزرو می‌کنند از خدمات یک دستیار مهمان اختصاصی برخوردار می‌شوند که برای مدیریت هر یک و همه نیازهای شما در طول اقامت شما آماده است. 
فاصله هتل البندر روتانا دبی تا:
- برج ساعت دیره: 750 متر
- پارک دیره دوبی: 950 متر
- پل شناور: 1.4 کیلومتر
- منطقه تاریخی البستکیه: 2.1 کیلومتر
- موزه دبی: 2.3 کیلومتر
- پارک کاراما: 2.3 کیلومتر
- دهکده میراث: 3.1 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 3.1 کیلومتر
- رستوران مولانا: 150 متر
- نمایشگاه حریم السلطان: 8 کیلومتر
- برج خلیفه: 8 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 8 کیلومتر
- فواره دبی: 8 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 13 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 14 کیلومتر
- برج العرب: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 1.1 مایل
- ساحل شمالی: 7 کیلومتر
- پارک ساحلی الممزار: 7 کیلومتر
- متروآل ریگا: 650 متر
- ایستگاه مترو میدان تراینیون: 950 متر
- فرودگاه دبی: 5 کیلومتر
- فرودگاه شارجه: 21 کیلومتر
- فرودگاه آل مکتوم: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل البندر روتانا دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق رمپ خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2