آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بونینگتون دبی ای‌جی‌اچ دبی

هتل بونینگتون دبی ای‌جی‌اچ دبی
voco - bonnington dubai, an ihg Hotel دبی
درجه هتل:
هتل بونینگتون دبی ای‌جی‌اچ

چرا هتل بونینگتون دبی ای‌جی‌اچ voco - Bonnington Dubai, an IHG Hotel ؟

هتل پنج ستاره هتل بونینگتون دبی ای‌جی‌اچ جزء هتل‌های زنجیره‌ای "IHG" است؛ "IHG" که مخفف کلمه "InterContinental Hotels Group" است به معنای شرکت هتلداری بریتانیایی و چندملیتی است، که با در اختیار داشتن حدودا 6.000 هتل در ۱۰۰ کشور، به‌ عنوان یکی از بزرگترین هتل‌های جهان، شناخته می‌شود. شما تنها با 5 دقیقه پیاده روی می‌توانید به ایستگاه مترو جمیرا و مرکز خرید مارینا دبی دسترسی داشته باشید. با استفاده از مترو و حمل و نقل عمومی می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر از تاکسی و اجاره خودرو به تمامی شهر دسترسی داشته باشید و دیگر نگران ترافیک و زمان نباشید.

امکانات هتل بونینگتون دبی ای‌جی‌اچ:

 هتل رستوران‌های مجلل ارائه می‌دهد؛ عرشه تفریحی طبقه یازدهم دارای یک باشگاه ورزشی پیشرفته و استخر با چشم‌اندازهای فوق‌العاده از افق دبی است. باشگاه ورزشی هتل به به‌روز ترین امکانات و دستگاه‌ها مجهز است و می‌توانید برنامه ورزشی خود را در سفر نیز دنبال کنید. استخر روباز و رایگان هتل از ساعت 10 الی 20 فعالیت می‌کند که در کنار آن تخت‌های حمام آفتاب و بار مخصوص استخر وجود دارد که نوشیدنی‌ها و دسر‌های خنک و تازه‌ای را برای شما آماده می‌کند؛ افرادی که اتاق‌ها را به صورت "ALL" رزرو کرده باشند می‌توانند کاملا رایگان از این بار استفاده کنند و دیگر مهمانان برای استفاده نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارند. یک مرکز تجاری برای انواع برنامه‌ها و جلسه‌ها در دسترس است؛ این مرکز شامل هزینه جداگانه شده و خدماتی نظیر اینترنت پرسرعت کابلی، پذیرایی، سالن‌‌‌‌‌‌های دارای عایق صدا و سیستم ویدئوپروژکتور است. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و نقاط عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بونینگتون دبی ای‌جی‌اچ:

هر یک از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل دارای فضای داخلی شیک، مدرن و بالکن‌های خصوصی است که نمایی بی‌نظیر از دریا یا شهر را به نمایش می‌گذارند. تمامی استراحتگاه‌ها دارای امکانات رفاهی نظیر حمام اختصاصی دارای دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی برند، حوله و دمپایی در بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل بونینگتون دبی ای‌جی‌اچ تا:
- گردشگاه برج دریاچه جمریا: 1.3 کیلومتر
- فواره نخل: 7 کیلومتر
- پارک حوض البرشا: 7 کیلومتر
- برج العرب: 9 کیلومتر
- پارک سوقیم: 10 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 11 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 17 کیلومتر
- تفرجگاه مراسی: 19 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 19 کیلومتر
- فواره دبی: 20 کیلومتر
- برج خلیفه: 20 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 20 کیلومتر
- میدان عمار: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 27 کیلومتر
- ساحل مارینا: 1.4 کیلومتر
- ساحل پنهان: 1.5 کیلومتر
- ساحل برستی: 2.6 کیلومتر
- برج های دریاچه مترو جمیرا: 350 متر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 20 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 31 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 48 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بونینگتون دبی ای‌جی‌اچ ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2