آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مدیا روتانا دبی

هتل مدیا روتانا دبی
media rotana dubai Hotel دبی
درجه هتل:
هتل مدیا روتانا

چرا هتل مدیا روتانا Media Rotana Dubai Hotel ؟

هتل مدیا روتانا با ارائه ترکیبی ایده آل از ارزش، آسایش و راحتی، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه‌ای از امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی فراهم کرده است. به همین دلیل هتل سلطان آف سیده آنتالیا در بین مسافران از محبوبیت خاصی برخوردار است و می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی راحت و به یاد ماندنی باشد. "Media Rotana Dubai Hotel" علاوه بر نزدیکی و موقعیت مکانی مناسب ترانسفر و اتوبوس شاتل رایگان به نقاطی همچون، مرکز خرید امارات، مرکز خرید ساحل جی بی آر و اوت لت ویلیج، دراگون مارت، لامر، سیتی واک و ایستگاه متروی شهر دبی ارائه می‌دهد.

امکانات هتل مدیا روتانا:

امکانات غذاخوری هتل شامل 5 رستوران و بار می‌شود که انواع غذا‌های محلی، بین‌المللی و دریایی را با منو‌های بوفه و انتخابی ارائه می‌دهند؛ صبحانه هر روز در رستوران اصلی هتل با منوی بوفه برای تمامی مهمانان به صورت رایگان سرو می‌شود؛ دیگر رستوران‌ها در وعده‌های ناهار و شام پذیرای مهمانان هستند و برای استفاده شامل هزینه‌های جداگانه‌ای برای هر نفر می‌شوند؛ بار هتل نیز در لابی قرار دارد، البته علاوه بر بار لابی باراستخر نیز در پشت بام هتل و کنار استخر موجود است که انواع نوشیدنی‌ها و دسر‌ها را برای شما آماده می‌کند. مرکز تناسب اندام هتل کاملا مجهز بوده و شما تمامی دستگاه‌ها را در ان پیدا می‌کنید و می‌توانید در حضور مربی‌هایی که دارای مدارک بین‌المللی هستند ورزش کنید و برنامه تمرینی خود را حتی در زمان اقامتتان دنبال کنید. در کنار بخش سلامتی هتل مرکز اسپا قرار دارد که طیف گسترده‌ای از درمان‌ها و ماساژ‌ها را در کنار جکوزی و سونا ارائه می‌دهد؛ شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای جداگانه از این خدمات استفاده کنید. هتل مدیا برای کودکان نیز امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته است تا آنها نیز از تمامی لحظات خود لذت ببرند؛ این امکانات شامل سالن بازی، پخش انیمیشن به صورت دسته جمعی و بازی‌های متنوع به همراه دیگر بچه‌ها در حضور مربیان است. تمامی مربیانی که در این سالن‌ها فعالیت می‌کنند آموزش دیده بوده و شما می‌توانید با خیال راحت کودک خود را به آنها بسپارید. برای امنیت هرچه بیشتر ورود بزرگ‌سالان به سالن بازی کودکان ممنوع بوده.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل مدیا روتانا:

همه اتاق‌ها با دکوراسیونی مدرن و شیک تزئین شده‌اند؛ هتل مدیا روتانا تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل مدیا روتانا تا:
- پارک حوض البرشا: 2.1 کیلومتر
- گردشگاه برج دریاچه جمریا: 3.9 کیلومتر
- برج العرب: 4.7 کیلومتر
- پارک سوقیم: 6 کیلومتر
- فواره نخل: 7 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 12 کیلومتر
- تفرجگاه مراسی: 13 کیلومتر
- فواره دبی: 14 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 14 کیلومتر
- برج خلیفه: 15 کیلومتر
- میدان عمار: 15 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 15 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 17 کیلومتر
- قاب دبی: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 22 کیلومتر
- ساحل پالم وست: 3.1 کیلومتر
- ساحل برستی: 3.5 کیلومتر
- شهر اینترنتی مترو دبی: 650 متر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 23 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 25 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 42 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل مدیا روتانا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2