آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لندمارک پریمیر دبی

هتل لندمارک پریمیر دبی
landmark premier Hotel دبی
درجه هتل:
هتل لندمارک پریمیر

چرا هتل لندمارک پریمیر Landmark Premier Hotel ؟

با توجه به نزدیکی مکان‌های دیدنی محبوب و همچنین نزدیک بودن حمل و نقل عمومی و داشتن ترانسفر و خدمات گشت شهری هتل، دسترسی راحتی به معروف ترین جاذبه‌های دبی را تجربه خواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های هتل اقامت مقرون به صرفه آن است. فرودگاه بین‌المللی دبی در فاصله 10 دقیقه‌ای از هتل قرار دارد و دسترسی را برای خانواده‌هایی که کودک به همراه دارند را بسیار آسان می‌کند. اگر به دنبال هتلی ایده آل در دبی هستید که با خدماتی خوب قیمتی متوسط داشته باشد.

امکانات هتل لندمارک پریمیر:

از امکانات تفریحی منحصر به فرد هتل لندمارک پریمیر می‌توان به استخر روباز آن که در پشت بام هتل است اشاره کرد؛ در کنار استخر هتل تخت‌های متنوع با سرویس نوشیدنی و تنقلات نیز وجود دارد که با منظره‌ای زیبا از غروب آفتاب یا روشنایی و درخشش شهر در شب تزیین شده‌اند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لندمارک پریمیر:

هر یک از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل دارای فضای داخلی شیک، مدرن و بالکن‌های خصوصی است که نمایی بی‌نظیر از دریا یا شهر را به نمایش می‌گذارند. تمامی استراحتگاه‌ها دارای امکانات رفاهی نظیر حمام اختصاصی دارای دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی برند، حوله و دمپایی در بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل لندمارک پریمیر تا:
- برج ساعت دیره: 750 متر
- پارک دیره دوبی: 900 متر
- پل شناور: 1.6 کیلومتر
- البستکیه: 2.1 کیلومتر
- موزه دبی: 2.4 کیلومتر
- دهکده میراث: 3.1 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 3.1 کیلومتر
- رستوران صدف: 150 متر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 8 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 9 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 9 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 13 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 13 کیلومتر
- برج العرب: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 2.1 کیلومتر
- پارک ساحلی الممزار: 7 کیلومتر
- ساحل شمالی: 7 کیلومتر
- ساحل لامر: 7 کیلومتر
- ایستگاه مترو میدان تراینیون: 800 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 5 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لندمارک پریمیر ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2