آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل موون پیک ازمیر

هتل موون پیک ازمیر
mövenpick izmir Hotel ازمیر
درجه هتل:
هتل موون پیک ازمیر

چرا هتل موون پیک ازمیر Mövenpick Hotel Izmir ؟

هتل پنج ستاره "Mövenpick" ازمیر که در سال 2011 و 2014 توسط "World Travel Awards" به عنوان هتل تجاری پیشرو ترکیه انتخاب شد، دارای گواهینامه "Green Globe" است و در قلب شهر و در فاصله چند قدمی مناطق تجاری و خرید قرار دارد.

امکانات هتل موون پیک ازمیر:

رستوران "Margaux" در تمام روز غذاهای بین‌المللی و ترکی را که با محصولات تازه و محلی تهیه شده است سرو می‌کند. انواع کیک و شیرینی‌ها در خانه شکلات‌ها ارائه می‌شود، در حالی که بار میسترال در طبقه بالای آن کوکتل‌ها را با چاشنی چشم‌اندازهای  بی‌نظیر شهری سرو می‌کند. از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به حمام ترکی، سونا، اتاق‌های ماساژ و سولاریوم اشاره نمود؛ انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند تا آرامش را بعد از یک روز تفریح به شما هدیه کند؛ تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است. مرکز تناسب اندام تمام مجهز هتل در کنار مرکز اسپا ساخته شده است؛ شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه از خدمات سالن بدن‌سازی استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز ادامه دهید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل موون پیک ازمیر:

اتاق‌های هتل "Mövenpick Izmir" با رنگ‌های کرمی تزئین شدهاند. برخی از اتاق‌ها چشم اندازی خیره کننده از خلیج ازمیر دارند. در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار( شامل هزینه جداگانه ) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند.

فاصله هتل موون پیک ازمیر تا:
- میدان جمهوری: 100 متر
-  موزه آتاتورک: 1.1 کیلومتر
- موزه آگورا ازمیر: 1.2 کیلومتر
- میدان کوناک: 1.2 کیلومتر
- برج ساعت ازمیر: 1.2 کیلومتر
- کوردونبویو: 1.5 کیلومتر
- موزه باستان شناسی ازمیر: 1.7 کیلومتر
- موزه قوم نگاری: 1.7 کیلومتر
- کافه/باراستارباکس: 100 متر
- اسمیرنای قدیمی: 5 کیلومتر
- ایستگاه قطار بسمان: 1.2 کیلومتر
- ایستگاه قطار ایزبان آلسانجاک :1.8 کیلومتر
- ترمینال اتوبوس ازمیر: 7 کیلومتر
- پایگاه هوایی سیگلی: 14 کیلومتر
- فرودگاه عدنان مندرس ازمیر: 15 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی ساموس: 85 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای ازمیر با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل موون پیک ازمیر ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق رمپ خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2