آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رنسانس ازمیر

هتل رنسانس ازمیر
renaissance izmir Hotel ازمیر
درجه هتل:
هتل رنسانس ازمیر

چرا هتل رنسانس ازمیر Renaissance Izmir Hotel ؟

هتل پنج ستاره "Renaissance Izmir" با ارائه و دقت به جزئیات ارزشمند، تجربه‌ای سفارشی را برای مهمانان و مشتریان خود فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند در کنار شلوغی‌، هیجان و هیاهوی ورزش‌ها و امکانات تفریحی، سکوت و آرامش را در اتاق‌ها یا مراکز اسپا و ماساژ هتل تجربه کنند.

امکانات هتل رنسانس ازمیر:

مرکز تناسب اندام هتل کاملا مجهز بوده و شما تمامی دستگاه‌ها را در ان پیدا می‌کنید و می‌توانید در حضور مربی‌هایی که دارای مدارک بین‌المللی هستند ورزش کنید و برنامه تمرینی خود را حتی در زمان اقامتتان دنبال کنید. در کنار بخش سلامتی هتل مرکز اسپا قرار دارد که طیف گسترده‌ای از درمان‌ها و ماساژ‌ها را در کنار جکوزی و سونا ارائه می‌دهد؛ شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای جداگانه از این خدمات استفاده کنید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل رنسانس ازمیر:

هر یک از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل دارای فضای داخلی شیک، مدرن و بالکن‌های خصوصی است که نمایی بی‌نظیر از دریا یا شهر را به نمایش می‌گذارند. تمامی استراحتگاه‌ها دارای امکانات رفاهی نظیر حمام اختصاصی دارای دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی برند، حوله و دمپایی در بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل رنسانس ازمیر تا:
- میدان جمهوری: 300 متر
- موزه آگورا ازمیر: 950 متر
- میدان کوناک: 1.1 کیلومتر
- برج ساعت ازمیر: 1.1 کیلومتر
- -موزه آتاتورک: 1.1 کیلومتر
- کوردونبویو: 1.5 کیلومتر
- موزه باستان شناسی ازمیر: 1.6 کیلومتر
- موزه قوم نگاری: 1.6 کیلومتر
- محل رئیس رستورانولوک: 100 متر
- اسمیرنای قدیمی: 5 کیلومتر
- ایستگاه قطار بسمان: 950 متر
- ایستگاه قطار ایزبان آلسانجاک: 1.8 کیلومتر
- ترمینال اتوبوس ازمیر: 7 کیلومتر
- پایگاه هوایی سیگلی: 14 کیلومتر
- فرودگاه عدنان مندرس ازمیر: 15 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی ساموس: 84 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای ازمیر با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رنسانس ازمیر ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافه بار اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2