آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل شروود دریم ریزورت آنتالیا

هتل شروود دریم ریزورت آنتالیا
sherwood dreams resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل شروود دریم ریزورت

چرا هتل شروود دریم ریزورت Sherwood Dreams Resort Hotel ؟

هتل شروود دریمز ریزورت در سواحل فیروزه‌ای دریای مدیترانه با محوطه استخر به شکل لاک پشت و بخش مجزای اختصاص داده شده به پارک آبی و امکانات ویژه‌ای همچون یک ساحل شنی خصوصی، 4 استخر روباز، سرسره آبی و مرکز اسپا با حمام ترکی و سونا واقع شده است.

امکانات هتل شروود دریم ریزورت:

ساحل خصوصی یک خلوتگاه آرامش بخش برای غوطه ور شدن در خورشید و غرق شدن در امواج است. در حالی که، اسپا می‌تواند به فرد کمک کند تا ذهن و بدن را تازه، بازیابی و احیا کند. می‌توانید از مرکز تناسب اندام مجهز به تجهیزات کاردیو و وزنه‌های آزاد بهره‌مند شوید. همچنین یک زمین تنیس در محل وجود دارد که برای استفاده شامل هزینه جداگانه می‌شود. تیم سرگرمی فعالیت‌هایی را در طول روز سازماندهی می‌کند و هر شب نمایش اجرا می‌کند. این استراحتگاه شامل مینی کلاب بچه‌ها برای 4 تا 12 سال است و فعالیت‌های متنوعی مانند زمین بازی، نقاشی چهره و مینی دیسکو را ارائه می‌دهد. این اقامتگاه دارای 5 رستوران، 4 بار و یک کافه است. شما می‌توانید از غذاهای ترکی و بین‌المللی با گزینه‌های غذاخوری در داخل و خارج از اتاق‌ها لذت ببرید. انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی در بارها سرو می‌شود. رستوران‌ها و بارهای شیک مجموعه‌ای از غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ را ارائه می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل شروود دریم ریزورت:

خدماتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم در 304 اتاق و سوئیتهای معاصر هتل شروود دریم ریزورت ارائه می‌شوند.

فاصله هتل شروود دریم ریزورت تا:
- آمفی تئاتر آسپندو: 12 کیلومتر
- قنات رومی: 12 کیلومتر
- باشگاه گرند آکوا: 15 کیلومتر
- کافه/باربلا: 450 متر
- رستوران ترکی: 500 متر
- ساحل دریا/اقیانوس بلک: 7 کیلومتر
- ساحل بوگازکنت: 250 متر
- ساحل دنیزکنت: 2.4 کیلومتر
- ساحل عمومی سریک بلک: 6 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 32 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل شروود دریم ریزورت ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2