آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رامادا ریزورت ساید آنتالیا

هتل رامادا ریزورت ساید آنتالیا
ramada resort side Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل رامادا ریزورت ساید

چرا هتل رامادا ریزورت ساید Ramada Resort Side Hotel ؟

رامادا ریزورت ساید با همه امکاناتی که ارائه می‌کند فقط 600 متر تا ساحل فاصله دارد و دارای استخرهای سرپوشیده/روباز با سرسره های آبی، امکانات اسپا و ساحل خصوصی است. هتل  محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. هتل فاصله تقریبا زیادی تا مکان‌های گردشگری دارد؛ فاصله هتل تا مرکز شهر ساید 11 مایل و تا فرودگاه آنتالیا 34 مایل است، حدود 1.5 ساعت با ماشین تا مرکز شهر آنتالیا فاصله است.

امکانات هتل رامادا ریزورت ساید:

استخر و صبحانه هتل رایگان هستند؛ استخر روبار هتل به صورت فصلی فعالیت می‌کند، ورود کودکان به استخر آزاد بوده و ساعت کاری آن از 10 الی 19 است؛ رستوران اصلی هتل در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام آماده خدمت‌رسانی است، صبحانه به شکل بوفه باز و رایگان در دسترس تمامی مهمانان قرار می‌گیرد؛ ناهار و شام نیز در ساعات 13 الی 15 و 20 الی 22 سرو می‌شوند، منوی غذایی رستوران برای شام  و ناهار منوی انتخابی بوده و شامل هزینه جداگانه می‌شوند؛ انواع غذا‌های محلی و بین‌المللی در این رستوران آماده طبخ هستند. برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان هتل خدماتی نظیر پارکینگ و اینترنت بی‌سیم را نیز به شکل رایگان ارائه می‌دهد. پارکینگ محدود هتل بدون نیاز به رزرو قبلی در دسترس است و اینترنت بی‌سیم در تمامی اتاق‌ها و نقاط مختلف هتل در دسترس است که از سرعت نسبتا پایینی برخوردار است، البته اینترنت پرسرعت نیز در مرکز تجاری هتل با هزینه جداگانه در دسترس است. اگر برای بیزینس سفر کرده‌اید هتل خدمات تجاری همچون سالن‌های ویدئوکنفرانس، خدمات پذیرایی، پیک و .. را برای شما تدارک دیده است که با گرداخت هزینه‌های انها می‌توانید از خدمات مرکز تجارت هتل استفاده کنید. امکانات اسپا شامل حمام ترکی، سونا و اتاق‌های ماساژ می‌شود؛ سالن بدن‌سازی نیز با تجهیزات کامل در دسترس است. ورزش‌های همچون بیلیارد، دارت و تنیس روی میز در هتل موجود است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل رامادا ریزورت ساید:

همه اتاق های هتل رامادا ریزورت ساید دارای مبلمان مدرن هستند. اتاق‌های هتل رامادا تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل رامادا ریزورت ساید تا:
- باشگاه گرند آکوا: 3.5 کیلومتر
- باشگاه گرند ساید: 3.8 کیلومتر
- پارک لونا: 7 کیلومتر
- پارک آبی: 7 کیلومتر
- باغ پریما سول سرا: 7 کیلومتر
- استراحتگاه و اسپا لا گراند: 7 کیلومتر
- پارک دیسکاوری آنتالیا: 8 کیلومتر
- گل ایز: 9 کیلومتر
- هتل گرند ساید: 9 کیلومتر
- کافه/ بارروما: 1.2 کیلومتر
- کافه/ بار تورکواز: 1.2 کیلومتر
- رستوران لا مورامو: 1.3 کیلومتر
- معابد آپولو و آتنا: 12 کیلومتر
- موزه جانبی: 12 کیلومتر
- شهر عتیقه جانبی: 12 کیلومتر
- آمفی تئاتر آسپندوس: 16 کیلومتر
- قنات رومی: 17 کیلومتر 
- ساحل اقیانوس/دریا گوندگودو: 1.4 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رامادا ریزورت ساید ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
پارک آبی چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2