آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پالمت ریزورت کیریس آنتالیا

هتل پالمت ریزورت کیریس آنتالیا
palmet resort kiris Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل پالمت ریزورت کیریس

چرا هتل پالمت ریزورت کیریس Palmet Resort Kiris Hotel؟

این هتل در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است که از ساحل عمومی باتی و همچنین خیابان لیمان حدود 10 پیاده‌ روی فاصله دارد. ساحل تفریحی کمر و پارک ساحلی "Moon light" هم در فاصله 2 کیلومتری و فرودگاه شهر درفاصله 66 کیلومتری از هتل واقع شده است. از دیگر ویژگی‌هایی که پالمت ریزورت کریس را متمایز می‌کند داشتن منظره‌ای بی‌نظیر از کوه‌های با عظمت "Taurus" است. هتل پالمت ریزورت کیریس هر روز خدمات بی عیب و نقص و به یاد ماندنی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد.

امکانات هتل پالمت ریزورت کیریس:

هتل پالمت ریزورت کریس دارای پذیرشی 24 ساعته است و شما برای دسترسی به برخی خدمات هتل مثل: حمل و نگهداری چمدان، سرویس رخت‌شویی و اتو‌شویی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه نیاز است به پذیرش مراجعه کنید. از امکانات تفریحی هتل می‌توان به استخر رو باز فصلی به همراه پارک آبی و سرسره‌ها در کنار باغی زیبا و درختانی بلند با سایه‌هایی دلچسب به همراهی نوشیدنی خنک، سونا و جکوزی، تراس حمام آفتاب و باشگاه بدنسازی مجهز به تمام دستگاه‌‌ها، دوچرخه سواری، سرگرمی و موزیک در لابی اشاره نمود.
در رستوران هتل مهمانان می‌توانند انواع غذا‌های سنتی و بین‌المللی را تجربه کنند؛ همچنین در کافه هتل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم برای مهمانان اماده سرو است. حتی شما می‌توانید با تلفنی که در اتاق‌های هتل موجود است از کافه‌ی هتل سفارش داده و درب اتاق تحویل بگیرید. اینترنت وای فای نیز به صورت رایگان هم در اتاق‌ها و هم در محوطه هتل در دسترس است که با اتصال به آن می‌توانید به تمام اینترنت و شبکه‌های مجازی خود دست پیدا کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پالمت ریزورت کیریس:

هتل دارای 175 اتاق است که تمامی آنها دارای یخچال، تلویزیونی صفحه تخت و متصل به شبکه‌‌های ماهواره‌ای، یک مینی‌بار، میز کار و تلفن متصل به پذیرش، کمد دیواری همراه با جالباسی، تهویه مطبوع و مجرا برای هر اتاق، حمام با دوش اختصاصی به همراه وسایل آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به تعداد نفرات هستند.

فاصله هتل پالمت ریزورت کیریستا:

- ساحل کنیالتی: 35.0 کیلومتر

- پارک اولبیا آنتالیا: 2.0 کیلومتر

- پارک آبی دلفین لبند آنتالیا: 37.7 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا: 42.2 کیلومتر

- دروازه هاردیان آنتالیا: 42.4 کیلومتر

- آکواریوم آنتالیا: 43.0 کیلومتر

- شهربازی اکتو آنتالیا: 42.4 کیلومتر

- مرکز خرید مارک آنتالیا: 41.2 کیلومتر

- مرکز خرید ازدلیک آنتالیا: 42.6کیلومتر

- بازار فرش لیدیا سوزانی: 42.7 کیلومتر

- مرکز خرید لاورا آنتالیا: 48.4 کیلومتر

- اوتلت ینتر دیپو آنتالیا: 47.6 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل پالمت ریزورت کیریس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی
سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ اجاره دوچرخه حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب استخر
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2