آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هیمروس بیچ آنتالیا

هتل هیمروس بیچ آنتالیا
himeros beach Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل هیمروس بیچ

چرا هتل هیمروس بیچ Himeros Beach Hotel؟

هتل هیمروس بیچ "Himeros Beach Hotel" یک هتل چهارستاره در منطقه کمر آنتالیا است که تنها 100 متر با ساحل و کمتر از ده دقیقه پیاده‌روی تا خیابان لیمان فاصله دارد. با توجه به چهارستاره بودن این هتل، امکانات بسار زیادی در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت و یک تجربه خاطره انگیز از اقامت در آنتالیا را برایتان رقم خواهد زد.

امکانات هتل هیمروس بیچ:

از هیرموس بیچ هتل آنتالیا تا ساحل و پارک "Moonlight" و همچنین تفرجگاه کمر مسافتی دو کیلومتری فاصله دارد؛ به همین دلیل می‌توان طی نیم ساعت پیاده‌روی خود را به آنجا رساند. پذیرش هتل 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان به زبان‌های ترکی، روسی و انگلیسی صحبت می‌کنند. برای سرویس خشک‌شویی و اتوشویی نیزمی‌توانید به پذیرش مراجعه کنید و با هزینه جداگانه از سرویس‌ها استفاده نمایید. هتل خدماتی مانند حمل چمدان‌ها و صندوق امانات را برای راحتی بیشتر مهمانان ارائه می‌دهد. برای استعمال دخانیات اتاق‌هایی جداگانه در نظر گرفته شده است و استعمال درفضای هتل شامل جریمه نقدی است. تمام نقاط هتل مجهز به دوربین مداربسته و نگهبان هستند. آسانسور نیز برای سهولت جا به جایی بین طبقات قرار داده شده است. از امکانات تفریحی و سرگرمی این هتل چهارستاره می‌توان به فضای سبز جهت دورهمی و گپ‌های دوستانه، میز بیلیارد، استخر روباز فصلی، استخر مخصوص کودکان به همراه تراس آفتاب اشاره کرد. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل رفته و از منوی بوفه آن و غذا‌های متنوع لذت ببرید. کافی شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هیمروس بیچ:

هتل هیمروس بیچ دارای 91 واحد اقامتی است که همه مجهز به سرویس خوابی کامل و تمیز هستند. اینترنت وای فای رایگان به صورت نامحدود در همه اتاق‌ها و محدوده هتل موجود است و به صورت روزانه همه اتاق‌ها نظافت و هر سه روز ملحفه‌ها تعویض می‌شوند. سیستم تهویه مطبوع جداگانه و تنظیم هوا در همه اتاق‌ها قابل دسترس است. حمام با دوش اختصاصی و سرویس بهداشتی در همه اتاق‌ها به همراه وسایل ارایشی بهداشتی به صورت مجزا قرار دارند. تلویزیون صفحه تخت متصل به شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن و تراس در تمام اتاق‌ها از دیگر امکانات هستند. از ویژگی‌های مثبت اتاق‌های این هتل امکان آشپزی و سرو غذا داخل اتاق‌ها است.

فاصله هتل هیمروس بیچتا:

- پارک اولبیا کمر آنتالیا:0.6کیلومتر

- پارک آبی دلفین لند آنتالیا: 39.3 کیلومتر

- آکواریوم آنتالیا: 39.8 کیلومتر

- ساحل کنیالتی: 36.6 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا: 43.8 کیلومتر

- دروازه هادریان آنتالیا: 44.1 کیلومتر

- مرکز خرید ازدلیک پارک: 44.4 کیلومتر

- دروازه هادریان آنتالیا: 44.1 کیلومتر

- مرکز خرید مارک آنتالیا: 42.8 کیلومتر

- مرکز خرید لاورا آنتالیا: 49.9کیلومتر

- مرکز خرید شی‌مال آنتالیا: 50.8 کیلومتر

- مرکز خرید مال‌آف آنتالیا: 55.0 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل هیمروس بیچ ‌
رستوران فروشگاه آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بیلیارد
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2