آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لارا پالاس آنتالیا

هتل لارا پالاس آنتالیا
lara palace Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل لارا پالاس آنتالیا

چرا هتل لارا پالاس Lara Palace Hotel ؟

هتل لارا پالاس "Lara Palace Hotel" یک هتل سه ستاره میان رده در منطقه لارا آنتالیا است؛ یکی از دلایل محبوب بودن هتل "Lara Palace Hotel" دسترسی عالی به جاذبه‌های توریستی و گردشگری است. از دیگر دلایل محبوبیت آن مقرون به صرفه بودن اقامت در این هتل است.

امکانات هتل لارا پالاس:

در این هتل سه ستاره دو رستوران به همراه کافی شاپ قرار دارد که غذاها را با منوی آلاکارته و منوی بوفه سرو می‌کنند؛ و می‌توانید غذای خود را خارج از محیط رستوران، در اتاق‌ها یا در فضای رستوران میل نمایید. اینترنت وای فای رایگان در سرتاسر هتل قابل دسترس است. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند اما هتل تاکید فراوانی روی ساعت ورود و خروج مسافران دارد، به همین دلیل باید زمان بندی دقیق داشته باشید در غیر این صورت؛ درصورت دیر رسیدن، تا فردا صبح قادر به دریافت اتاق از هتل نیستید. مهمانان می‌توانند برای گرفتن اطلاعات، اجاره تاکسی سرویس، خدمات مبادله ارز و انبار چمدان به این بخش مراجعه نمایند.
حمام ترکی، استخر روباز، زمین بازی ویژه کودکان، آسانسور، صندوق امانات و فضایی برای گفت و گو از امکانات این هتل سه ستاره هستند. اگر قصد اجاره اتومبیل را دارید هتل این امکان را برایتان فراهم کرده و پارکینگ رایگان نیز در اختیارتان می‌گذارد. همچنین می‌توانید از هتل دوچرخه اجاره کرده و اطراف ساحل و هتل را دوچرخه سواری کنید. ترانسفر فرودگاهی در این هتل با پرداخت هزینه جداگانه انجام می‌شود. برای سرویس‌های اتوشویی و خشک‌شویی نیز باید هزینه جداگانه بپردازید. خوب است بدانید ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز است و از این بابت جای نگرانی نیست.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لارا پالاس:

این هتل ساحلی دارای 36 واحد اقامتی است که منظره‌ای رو به شهر، کوه و یا باغ دارند. دیوار‌های اتاق‌ها همه عایق صدا هستند و مهمانان می‌توانند با آرامش کامل به استراحت بپردازند. همچنین در تمام اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع مجزا، تراس، میزکار، یخچال، تلویزیون متصل به شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی قرار داده شده است.

- اتاق یک نفره با منظره دریا

- اتاق استاندارد دونفره یا دوقلو با منظره دریا

- اتاق سه‌ تخته استاندارد با منظره دریا

فاصله هتل لارا پالاس تا:

- آبشار دودون آنتالیا: 2.6کیلومتر

- مسجد ییولی میناره: 12.4 کیلومتر

- دروازه هادریان آنتالیا: 12.0 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا: 14.0 کیلومتر

- پارک آبی دلفین‌لند آنتالیا: 17.7 کیلومتر

- آکواریوم آنتالیا: 17.3کیلومتر

- مرکز خرید لاورا آنتالیا: 6.4 کیلومتر

- مرکز خرید شی‌مال آنتالیا: 6.5 کیلومتر

- مرکز خرید ترا‌سیتی آنتالیا: 5.3 کیلومتر

- مرکز خرید میرا آنتالیا: 6.4 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورآنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لارا پالاس آنتالیا ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پزشک پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام تلفن میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز اجاره دوچرخه سونا حمام ترکی
سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2